Hop til indhold
Stavox

Snestorm i norden ;))


Kongen Af Jyderne
 Del

Recommended Posts

Det tog 5 timer og 45 minutter at komme fra Aalborg til Fjerritslev. Mine busser kørte ikke, så min far var nødt til at hente mig, han kørte hjemmefra kl. 15:45, var på mit arbejde kl 18:45 og kl 23:30 holdte vi på adressen. Det var så igår, min chef sagde at jeg bare skulle blive hjemme idag, men skal afsted imorgen. 🙂

  • Sødt 1
  • Dum 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutter siden, MRBennetsen✔ skrev:

Det tog 5 timer og 45 minutter at komme fra Aalborg til Fjerritslev. Mine busser kørte ikke, så min far var nødt til at hente mig, han kørte hjemmefra kl. 15:45, var på mit arbejde kl 18:45 og kl 23:30 holdte vi på adressen. Det var så igår, min chef sagde at jeg bare skulle blive hjemme idag, men skal afsted imorgen. 🙂

Der står endda i vejrudsigten at der er 100% for at der vil sne i morgen med omkring de -4 grader. Så tror ikke at det bliver meget bedre lige foreløbigt 😕 

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, ZeNoxXi skrev:

Skulle til Aalborg her i dag, talte sammen til 25 biler, 6 busser og 2 lastbiler som enten var kørt i grøften eller sad fast på en ca. 45 km tur 😅

Præcis samme her - blev hentet af fader og vi brugte ca 3 timer på at komme hjem, fordi alle biler kørte sån 20 km/t, hvor det normalt tager ca 25 minutter 🥶 - Og der var bare falck og policecars overalt!

Redigeret af TeNtE
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.