Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request


SmalDukka
 Del

Recommended Posts

SteamIDSTEAM_0:0:82129267
 

Hvorfor skal du unbannes:
Jeg ved godt at jeg nok ikke vil få unban men jeg vil ikke stoppe med at prøve. Jeg savner at spille på serveren og jeg har lært af mine fejl. Jeg er villig til at gøre tæt på alt for at få min account unbanned, om det så er temp unban. Jeg vil virkelig gerne vise at jeg godt kan spille uden at bryde regler. 

PAZ1V3

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg følte på det tidspunkt at det var unfair den måde jeg blev banned på, og da jeg i dage havde forsøgt at få kontakt til jer uden held endte jeg med at sende de beskeder, både af frostration og for at få jeres opmærksomhed. Jeg er 100% godt selv klar over at det ikke var det rigtigt at gøre men jeg havde på det tidspunkt følt jeg at jeg ikke havde en chance så jeg ville tage lidt pis på det hele. Det var ikke en klog idé og det var ikke en sjov joke. Selv om jeg er banned elsker jeg stadig jeres server og jeg vil med hele mit hjerte ønske at vi ville kunne få en chance for at spille på Stavox igen. Jeg håber i vil overveje min besked selv om i nok ikke synes så godt om mig.

PAZ1V3

  • +Rep 1
  • Sjovt 1
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.