Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request Karl Mogensen


Karl Mogensen
 Del

Recommended Posts

______________________________

SteamIDSTEAM_0:1:84789894

Hvorfor skal du unbannes: Jeg skal unbannes da jeg mener jeg har ændret mig rigtig meget og er blevet en del mere moden jeg har været inde på forum en del de sidste par dage og set mine venner spille herinde og er kommet til at se hvor meget jeg egentligt savner fællesskabet på stavox og hvor hyggeligt det var at spille herinde jeg kan selvfølgelig godt se det jeg har lavet er noget rigtigt lort der har konsekvenser men har ændret mig en del den tid jeg har været bannet og indset det jeg har gjort virkeligt var dumt og jeg burde have tænkt mig om jeg håber ekstremt meget i ville give mig en chance fordi jeg virkelig savner serveren og rpen og jeg gerne vil ind og spille på stavox igen så jeg håber i vil give mig en chance til at bevise at jeg har ændret mig og aldrig kunne finde på at lave noget så dumt igen. 

______________________________

Redigeret af Karl Mogensen
  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.