br max Skrevet November 10, 2021 Del Skrevet November 10, 2021 hvornår kan man ansøge som staff igen siden jeg ikke kan finde nogen dato/måned og sry hvis der er en skabalon for spørgsmål men kan ikke finde en Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Store Besvaret November 10, 2021 Del Besvaret November 10, 2021 (rettet) Der er ikke nogen bestemt dato på hvornår de åbner. De åbner når vi mangler staffs. Når vi søger staff igen, vil der blive åbnet op for det på forum, og i vil få besked om at staff ansøgningerne er åbne. Redigeret November 10, 2021 af Store 1 3 7 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
-2 Talibanfighter_number_one Besvaret November 11, 2021 Del Besvaret November 11, 2021 du kan godt bare sende en ansøgning til mig så skal du nok blive accepteret 😃 6 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
br max
hvornår kan man ansøge som staff igen siden jeg ikke kan finde nogen dato/måned og sry hvis der er en skabalon for spørgsmål men kan ikke finde en
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts