Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request "fuck perkere mand!"


kat
 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: "Me0w"
Spillerens in-game navn: "fuck perkere mand!"
Dit SteamID: 76561198076699016 / id/yawcorrection
Spillerens SteamID:76561198087672073 / id/YadaBobo
Tidspunkt for hændelse: Begyndte omkring kl 04:20 da Po loggede af for aftenen, og fortsatte frem til kl 05:00 hvor mit Garrys Mod valgte at crashe.
Hvilke regler er blevet brudt: Da regler kan tolkes forskelligt fra person til person, skal det siges at ud fra den måde jeg forstår reglerne menes jeg at der er brud på følgende. 1.1, 1.2, 1.3. Disse 3 ville jeg mene bliver brudt da han både er meget flabet, men også ignorer mine foresprøelser om at efterlade mig alene når jeg har byggerskilt. 2.2, 2.3, 2.4. Her ville jeg mene at der er brud på 2.2, da han prøver at dræbe mig mens jeg har byggerskilt, om han så raider eller ej kan jeg ikke sige, i det jeg ikke dør. Han kommer tilbage med det samme efter at være død, for så bare at mic spamme videre. Han gør også godt brug af propsurfing, hvori han ender med at dræbe sig selv til falldamage.  
Beviser: Ved ikke hvorfor shadowplay er så underlig, men garrys mod endte med at crashe, så det kan være derfor. 
  • +Rep 3
  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey @Me0w,

Jeg kan godt se han ikke oveholder ret mange regler, dog er problemet at vi faktisk aldrig ser om du har et bygger skilt. Så jeg kan ikke sige han har brut de regler.
Dog er det super tydeligt de andre regler han bryder. Jeg tager lige fat i ham ingame og vender tilbage med et svar.

Husk lige at SteamID's er i formatet: STEAM_0:X:YYYYYYY.

Link til kommentar
Del på andre sites

Super. Her er de opdaterede id

mit: STEAM_0:0:58216644

hans: STEAM_0:1:63703172

 

Jeg gik aldrig ud foran banken i frygt for at blive dræbt. Dog kan Po, hvis han har lyst, sige god for at jeg havde byggerskilt. Han var inde i min base inden han loggede af, og havde taget en case omkring 04:10 hvor der var en som raidede mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.