Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Søren sørøver


Gerda
 Del

Recommended Posts

-Rep

Meget misvisende ansøgning som siger 3 forskellige navne

Først tror man det er en Gerda, hvem end det er 🤦‍♂️ så ser man der står Abeslikker i dit forum navn. Når man så trykker ind på ansøgningen, ser man så at du hedder Søren Sørøver.

 

 

Normalt ser man folk der stadig skriver Staff ansøgning i titlen efterfulgt af deres in-game navn. Men du har jo ramt helt ved siden af og ikke engang skrevet dit in-game navn??!?!?!?! hvordan kan man tillade denne slags forvirring.

 

Tag hensyn til staff og når du kommer til samtale. Skal de kalde dig Gerda, Abeslikker, Søren Sørøver eller Thomas? 

Mvh din elskede dagligvarer butik med alle de gode tilbud ❤️

Redigeret af FlipFlops
  • -Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

 

- Du troll for meget rundt, når du er inde på serveren

- Du virker ikke særlig moden 

- Du har det med at tilsvine folk, som ikke har samme holdning som dig

 

Generelt er din adfærd på serveren overhovedet ikke acceptabelt i forhold til, at du gerne vil være staff, og det er også derfor jeg giver dig et -rep

  • +Rep 1
  • -Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, LIDL skrev:

-Rep

Meget misvisende ansøgning som siger 3 forskellige navne

Først tror man det er en Gerda, hvem end det er 🤦‍♂️ så ser man der står Abeslikker i dit forum navn. Når man så trykker ind på ansøgningen, ser man så at du hedder Søren Sørøver.

 

 

Normalt ser man folk der stadig skriver Staff ansøgning i titlen efterfulgt af deres in-game navn. Men du har jo ramt helt ved siden af og ikke engang skrevet dit in-game navn??!?!?!?! hvordan kan man tillade denne slags forvirring.

 

Tag hensyn til staff og når du kommer til samtale. Skal de kalde dig Gerda, Abeslikker, Søren Sørøver eller Thomas? 

Hvem fuck er du? Du er tydeligvis ikke inde siden du ikke kan regne dig frem til mit ingame navn

2 timer siden, Cqmbo skrev:

- Virker som en troll 
- Kan godt snakke lidt nedladende/grimt overfor staff eller andre (Især staff når det ik går hans vej i cases)

-Rep

Tak for de søde ord.
Vil være staff så jeg kan forbedre jeres arbejde for det er ikke godt nok.

1 time siden, Pikachu12 skrev:

-REP

 

- Du troll for meget rundt, når du er inde på serveren

- Du virker ikke særlig moden 

- Du har det med at tilsvine folk, som ikke har samme holdning som dig

 

Generelt er din adfærd på serveren overhovedet ikke acceptabelt i forhold til, at du gerne vil være staff, og det er også derfor jeg giver dig et -rep

Du tjekker aldrig op på scenerne før du kommer og anklager folk, derefter bruger du 20 min på en case hvor du bare skal drage en konklusion men vil hellere have at jeg skal diskutere med en anden spiller selvom du har alle beviser, dit admin arbejde er helt i bund og derfor har jeg den attitude. 

Redigeret af Gerda
  • Sjovt 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, LIDL skrev:

Hej. Jeg er Formand i din lokale købmand - Fakta på hjørnet

Dog står jeg mest i grøntafdelingen og servicere kunder med spørgsmål. Jeg hedder Jordan så du kan måske en dag komme forbi og sige Hej

Nu mente jeg mere ingame men jeg skal da nok tage et smut forbi

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Gerda skrev:

Hvem fuck er du? Du er tydeligvis ikke inde siden du ikke kan regne dig frem til mit ingame navn

Tak for de søde ord.
Vil være staff så jeg kan forbedre jeres arbejde for det er ikke godt nok.

Du tjekker aldrig op på scenerne før du kommer og anklager folk, derefter bruger du 20 min på en case hvor du bare skal drage en konklusion men vil hellere have at jeg skal diskutere med en anden spiller selvom du har alle beviser, dit admin arbejde er helt i bund og derfor har jeg den attitude. 

Undskyld mig, men det er lidt misvisende, at skulle gætte mellem 3 navne

1 minut siden, Filsøe skrev:

Lokal købmand der, det da meget hyggeligt aha

Mange tak. Endelig en der respektere mit hårde arbejde

  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Beetle.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

  • Sjovt 1
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.