Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Requests på Matti


Kængu
 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: Kængu
Spillerens in-game navn: Matti
Dit SteamID: STEAM_0:1:51164648
Spillerens SteamID: STEAM_0:1:420168501
Tidspunkt for hændelse: 12:50 (13:14 bliver jeg CDM)
Hvilke regler er blevet brudt: CDM
Hvad skete der: Mig og xJensx og Gustavo vi gå rundt og se om der er en basse vi skal raid og så komme matti og køre os ned (Han køre xJensx ned og han køre også mig ned) 
Beviser:
https://medal.tv/clips/68748215/d1337W25Xzuf?invite=cr-MSxFQmgsMzMyMjYwMyw
https://medal.tv/clips/68748962/d1337zvtj1Pa?invite=cr-MSxJTVAsMzMyMjYwMyw

Redigeret af Kængu
  • Stop dig selv 5
  • Sødt 1
  • Sjovt 1
  • Dum 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis vi skal tage disse bitte små ting, så har jeg endvidere også et klip af Kængu, som der full blown rdm'er mig.  *edit* Jeg har ikke noget klip, dog så tænker jeg, at Kængu i dette tilfælde kan indrømme, at han også har brudt nogle regler i dette sammenhæng.

Dette vil hermed sige, at jeg mener, at hvis I kan bryde reglerne ved at rdm'e mig, så mener jeg også, at jeg kan cdm'e jer. 
Med det sagt, så ved jeg også, at der er et ordsprog, som lyder på; "Vil du gå overfor rødt, hvis andre gik overfor rødt?". Jeg ved selvfølgelig godt med en baggrund som staff, at jeg ikke skal cdm'e jer, hvis I bryder en regel, dog så troede jeg her, at I begge var med på det. Jeg mindes også, at I dette specifikke klip, så sviner den pågældende person mig til før i klippet. Jeg kan også se, om jeg kan finde dette i mine klips.

Jeg er selvfølgelig klar til at tage min straf som en mand, dog så mener jeg også, at hvis jeg skal have en straf, så skulle du også meget gerne få en.

Redigeret af Matti 🐐
  • +Rep 2
  • Brugbart 3
  • -Rep 1
  • Dum 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.