Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] OpK


OpK
 Del

Recommended Posts

+Rep

 

Manden er tidligere staff, og har ikke lidet af ex-staff syndrom.

 

Jeg håber du kan få lov til at starte som mod, så har du noget og brokke dig over ❤️

 

- Kender flere regler end jeg gør, og han har altid et smil på læben når han hjælper andre.

Redigeret af Rapps
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, ULTRA SPINNER skrev:

-rep

 

kæmpe junkie

 

Du er da virkelig en moden gut, det må man da erkende.

Desuden aner du intet om mit privatliv. Din kommentar er jo fuldstændig irrelevant, da det ikke er tilfældet.

Redigeret af OpK
  • +Rep 4
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Jo. Det måtte jo komme.

Igen igen ser jeg dig lave en ansøgning. Det godt 🙃

Folk har allerede nævnt hist og pist hvorfor du er perfekt, så det tænker jeg ikke jeg vil lave en lang snørre omkring.
Dog vil jeg gerne sige, at du gang på gang aldrig skuffer med den person som du er, du er altid imødekommende, og med det sagt, generelt bare et rart menneske at være omkring. Du har en super håndtering af cases, og dengang jeg var staff så jeg dig aldrig rigtigt i cases.

Længe siden, godt at se du stadig er aktiv på netværket.
// Donkeh

  • Sødt 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Blasterion_^ skrev:

+REP

Vil altid være en af de bedste. Man ved hvad man får ved OpK. Du var virkelig nem at arbejde sammen med da jeg var staff, og problemer havde du aldrig 

 

Held og Lykke med ansøgningen 

//Blast//

Den mest inaktive spiller på stavox
Kh Gerda

  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.