Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban: MUHAMMED BILAL EL AMIN


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: MUHAMMED BILAL EL AMIN
SteamID: STEAM_0:0:36288479
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Jeg lånte min account til min kammarat og så gik han ind og fik mig bannet jeg kan godt få min kammartat med ind i samtalen med mig så i også kan snakke med ham
Link til kommentar
Del på andre sites

Så vidt jeg kan se, så var det dig selv, som var inde på alt-accounten efter dit ban på din main-acc.

 

Din note lyder således; PXlXdno.png - dvs., at du gik ind på den account du ansøger om unban på nu, og så spillede fordi du havde ban på din main-acc.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Beetle skrev:

Så vidt jeg kan se, så var det dig selv, som var inde på alt-accounten efter dit ban på din main-acc.

 

Din note lyder således; PXlXdno.png - dvs., at du gik ind på den account du ansøger om unban på nu, og så spillede fordi du havde ban på din main-acc.

Ja jeg ban grund er alt acoount men jeg har lånt min account til ham han har unnban nu og jeg søger fordi han har unban så vi kan spille på jeres server sammen

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi kan ikke have, at din ven spiller på din pc. Han SKAL spille på sin egen computer, fordi ellers bliver det taget som om, at du anvender en alt-account.

 

Hvis du kan love mig, at han ikke spiller på din pc med "hans" acc, så kan du få unban - skal lige siges, at der vil blive holdt øje med det, så lad være med at prøv.

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.