Hop til indhold
Stavox

[Afslået] DEAGLEMEISTER


DEAGLEMEISTER
 Del

Recommended Posts

Igen igen. Hej Deagle.

Som jeg også skrev i sidste ansøgning kender jeg dig for tid, og jeg synes du er en rigtig flink spiller. Du er tidligere staff, og de sjældne gange jeg nu falder i snak med dig virker du stadig til at have et par gode kompetencer fra da. Med det sagt, så synes jeg bare du har en masse gode ting omkring dig. Derfor ønsker jeg dig det bedste med din ansøgning.

+rep

 

// Donkeh

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 

- Vi 2 har brugt de første 6-700 timer sammen på gmod, det har været en fornøjelse at have dig ved min sidd i alt den tid! hvis ikke vi har spillet mange flere timer faktisk Big love! 

 

- Kan sige det samme om dig. Der er så meget jeg ku skrive af gode ting men folk orker seriøst ikke læse det “aha” 

 

- Jeg håber det bedste for din ansøgning så man kan samle noget af det gamle hold igen!

 

//Mohammed spritbillist i sin brandert på motorvejen🖖🏽

  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 19/10/2021 den 5:39 PM , Mathias. skrev:

+rep 

moden

har været staff før

flink

held og lykke

 

Tak ❤️ 

 

 

På 19/10/2021 den 5:44 PM , Plys skrev:

+REP

 

- Snakker pænt til folk

 

- god til at hjælpe folk 

 

-  har været staff før

Tak for det ❤️ 

 

 

På 21/10/2021 den 1:00 AM , Donkeh skrev:

Igen igen. Hej Deagle.

Som jeg også skrev i sidste ansøgning kender jeg dig for tid, og jeg synes du er en rigtig flink spiller. Du er tidligere staff, og de sjældne gange jeg nu falder i snak med dig virker du stadig til at have et par gode kompetencer fra da. Med det sagt, så synes jeg bare du har en masse gode ting omkring dig. Derfor ønsker jeg dig det bedste med din ansøgning.

+rep

 

// Donkeh

Du dæleme også en flink gut ❤️ 

 

 

20 timer siden, Kyro skrev:

+rep

 

-brandvarm staff

-flink og sjov

-moden

Taaakk ❤️ 

 

 

18 timer siden, Filsøe skrev:

+REP

 

- Vi 2 har brugt de første 6-700 timer sammen på gmod, det har været en fornøjelse at have dig ved min sidd i alt den tid! hvis ikke vi har spillet mange flere timer faktisk Big love! 

 

- Kan sige det samme om dig. Der er så meget jeg ku skrive af gode ting men folk orker seriøst ikke læse det “aha” 

 

- Jeg håber det bedste for din ansøgning så man kan samle noget af det gamle hold igen!

 

//Mohammed spritbillist i sin brandert på motorvejen🖖🏽

Det var fandme grineren, men du skal altså ha' købt en ny computer så du ka komme på igen ❤️ 

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.