Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban: Morten Pedersen


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Morten Pedersen
SteamID: STEAM_0:0:124378836
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Dav, efter lang tids pause joinede jeg serveren her til aften da jeg gerne ville til at spille på serveren igen. Jeg når at spille cirka halvanden time, inden der går kaos i den og hele spawn bliver til en fest med RDM, Proppush, biler der flyver rundt i luften osv. Jeg deltager så, ved at gå rundt med min bil med physgun og slynge den ind i spillere og andre køretøjer, som resulterede i en del dødsfald. Selvom al RP'en på serveren stort set var stoppet i øjeblikket, kan jeg godt se at det ikke var i orden at gøre sådan noget. Metro joiner så, og ser mig og et par andre stykker "in the act" og vælger at banne os. Selvom jeg ser bannet som 100 procent retfærdigt, vil jeg alligevel lave den her unban request i håb om at kunne få prøve-unban for at vise, at jeg faktisk godt kan opføre mig ordentligt. Jeg vil også sige undskyld i tilfælde af, at det gik udover nogen uskyldige personer. Mvh Morten Pedersen.
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.