Hop til indhold
Stavox

Gratis byggeri til dig.


Warmarcus
 Del

Recommended Posts

1 time siden, Warmarcus skrev:

Hej, kunne du godt tænke dig noget bygget men du har ikke rigtig tiden eller lysten eller måske begge dele?. så skal du se med her for jeg laver et byggeri til dig og hvis jeg har tid følger der E2 med. (Skabelon ligger nedenunder). der kommer screenshot sendt til dig PB når det er færdigt.

 

Ingame navn:

SteamID:

 

Tema for byggeri (FX. Jul, Scary. osv):

Hvad skal bygges (Uddyb. Fx. RoadBlock, PDbase, osv):

Max props (FX. 20/60 eller Vip/ikke-vip:

Materialer (FX. Moderne, Gammel, Rusten, osv.):

Det der, støtter jeg! Kæmpe respekt!

 

Jeg deltager gerne her i weekenden. Dog ikke det med Tema, det bliver sgu ikke mit problem. Kan ikke se hvorfor du skal minus reppes for det, det er da mega nice for nye(re) spillere at de kan få en fks. god base, de kan være i, uden at det skal gå ud over deres i forvejen lave økonomi. @Warmarcus du skriver bare, enten ingame eller her på forum, så kan vi splitte bestillinger, eller arbejde sammen. 😉

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Børge Lund Eriksen skrev:

Kan da godt være han er en "flink fyr," men han kan åbenbart ikke tage et -rep.
https://gyazo.com/fb47e3c1e4fac3cf60f0734091994695
https://gyazo.com/a00cf964757e2ec0e9302cd79f2fca68

fucking styr dig seriøst, alting handler ikke om fucking reps. Manden sidder legit og gør folk glade ved at lave ting til folk gratis, og det eneste du tænker på er: ÅH NEJ -REPS, ÅÅÅÅÅÅH NEJ!! JEG KAN IK FÅ VEJRET. HAN HAR -REPPET MIG, JEG KAN IK LEVE MIT LIV LÆNGERE UDEN ET BESTEMT ANTAL REPS

 

plz voks op

  • +Rep 5
  • Zing! 1
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Sunix skrev:

fucking styr dig seriøst, alting handler ikke om fucking reps. Manden sidder legit og gør folk glade ved at lave ting til folk gratis, og det eneste du tænker på er: ÅH NEJ -REPS, ÅÅÅÅÅÅH NEJ!! JEG KAN IK FÅ VEJRET. HAN HAR -REPPET MIG, JEG KAN IK LEVE MIT LIV LÆNGERE UDEN ET BESTEMT ANTAL REPS

 

plz voks op

og så det endda kun 1 -rep

  • +Rep 1
  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.