Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban: Drillepind v2


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Drillepind v2
SteamID: STEAM_0:0:562223058
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Hey dynn og andre savner jer virklige meget har gådet og tænkt på at spile stavox hygge med folk men hved godt at det hvar dumt at jeg masscdm det hved jeg godt at det skal jeg slet ikke skal. Og har ændret mig meget siden den dag hvor jeg fik ban. og har gået og tænkt på hvad jeg ligesom kan gøre for at ændre mig. det kunnne være ikke tale grimt ikke ha en dårlige attitude over for folk og bare hygge mig. første dag da jeg kom til stavox da var det lidt svært og huske alle de regler men hved i hvad hold nu op hvor hva det sjovt alle dage. og alle de dage jeg har været i skole har jeg glædet mig til at kommme på stavox. og jeg vil gerne unbannet fordi jeg elsker stavox og har ændret mig siden og min attiude over for folk. og jeg er ked af til de folk at jeg har snakket grimt og gjort noget jeg ikke skal det er jeg virklig ked af...
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.