Hop til indhold
Stavox

[Solved] Kemikali ali


Mike Hansen
 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: Mike Hansen
Spillerens in-game navn: Kemikali ali
Dit SteamID: STEAM_0:0:44289126

Spillerens SteamID: Unknown

Tidspunkt for hændelse: 02:04 | 03-10-2021

Hvilke regler er blevet brudt: 1.2 :v) - 23.25 

 

Hvad skete der: 
Der sker simpelthen det at jeg går ind i PD (Tydeligt uden AOS) da jeg ville irritere dem.
Jeg går ind og snakker lidt med dem hvorefter kemikali ali løber ud og sætter AOS op imens jeg står derinde og snakker med den anden betjent.

Efter den ene siger jeg skal gå ud eller jeg bliver arresteret vender jeg selvfølgelig om, men så bliver jeg stoppet af en låst dør,
kemikali låser dog op, og jeg går så ud for "AOS" efter de har sagt jeg skulle, dog blev det sat imens jeg var derinde (som sagt)

Han prøver efterfølgende at give mig en bøde, hvilket jeg ikke betaler (2 gange) af tydelige årsager.

Herefter ryger jeg så i fængsel.
 

Beviser:


 

Redigeret af Mike Hansen
  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Mike Hansen,

Jeg kan godt se det Kemikali ali har gjort ikke er i orden, jeg vil tage en snak med ham snarest mugligt og give ham en passende straf.



Hej igen @Mike Hansen,

Jeg har nu taget en snak med kemikali ali og han har modtaget en passende straf for det han gjorde.

Hvis du har andre spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig in-game, discord eller over forum. 

Tak for din klage!

Redigeret af Cqmbo
  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.