Hop til indhold
Stavox

Åben klub  ·  21 medlemmer

xeans klub

tak for alt

Karse
 Del

Recommended Posts

• 2 weeks later...
7 minutter siden, Filsøe skrev:

Spis alle de svampe du vil! Det er godt for helbredet!

hej filsøe det her er bims der spiller stavox, jeg spiser desværre ikke svampe længere fordi jeg simpelthen prutter så meget af dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Ninjastjerne skrev:

hej filsøe det her er bims der spiller stavox, jeg spiser desværre ikke svampe længere fordi jeg simpelthen prutter så meget af dem.

Jeg plejer at bøvse af dem 😕 hvordan kan du have bedre fordele end mig med svampe!!

• Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Filsøe skrev:

Jeg plejer at bøvse af dem 😕 hvordan kan du have bedre fordele end mig med svampe!!

plejer normalt at købe svampe af rimlig høj kvalitet, ved ikke om du måske gør det samme?

• Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Ninjastjerne skrev:

plejer normalt at købe svampe af rimlig høj kvalitet, ved ikke om du måske gør det samme?

De siger til mig det er god kvalitet 🤒 Men burde nok skifte svampe til nogle andre for vil os gerne kunne prutte🤯

• +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Filsøe skrev:

De siger til mig det er god kvalitet 🤒 Men burde nok skifte svampe til nogle andre for vil os gerne kunne prutte🤯

min dealer hedder Armin hvis du gerne vil have god svampe prut kontakt

• Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Del

• Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.