Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]dababy


Dababy
 Del

Recommended Posts

In-game navn: dababy

SteamID: STEAM_0:0:572714397

Alder: 16

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Jeg syntes jeg burde være en del af Rigspolitiet fordi jeg er aktiv, er på hver dag og har cirka 45 timer
hver uge på Stavox og hvor jeg oftest er politi når jeg er på. Jeg vil gerne være en del a Rigspolitiet så jeg kan give jer i Ledelsen en lille hånd, jeg
ser ikke så mange i Rigspolitiet som er politi når jeg er på. Jeg har været Indsatsleder i ret lang tid de fleste gange jeg har været politi, så jeg har
lidt erfaring. Jeg er god til at have kontrol over min politistyrke og jeg er god til at samarbejde og være aktiv over radioen. Jeg har bl.a. en PD base,
panik knap, fartmålere & en ting som viser hvor eftersøgte personer kører henne, til brug for min politistyrke.

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: Det som jeg gerne vil opnå som Vicerigspolitichef er at skabe orden og gøre politistyrke bedre. Jeg vil gerne
have at politistyrken gør deres arbejde ordenligt, ikke misbruger jobbet som politi og giver falske bøder eller giver en eller anden en bøde på 50000 bare
for at bakke på vejen. Jeg vil gerne sørge for at borgerne ikke skulle klage over dem men de i stedet gør deres arbejde ordenligt så vi ikke behøver og gøre
en masse ud af det men hvis der selvfølelig sker noget ville jeg tage en snak med dem.

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?: Nej det tror jeg ikke men hav en god dag.
  • +Rep 4
  • Sjovt 1
  • -Rep 4
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.