Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban request..


Bælze
 Del

Recommended Posts

______________________________

SteamIDSTEAM_0:1:533196428

Hvorfor skal du unbannes: Hej igen, igen, igen. Nu prøver jeg endnu engang.. Vil inderligt gerne tilbage på serveren og vise at jeg sagtens kan opføre ordentligt. Det ikke for sjovt jeg nu har lavet 3-4 unban ansøginger. Savner at rende rundt og hygge mig. Håber i vil overveje at unbanne mig denne gang:)

______________________________

  • Stop dig selv 1
  • Sjovt 1
  • -Rep 1
  • Tud (-REP) 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Bælze

 

Jeg husker tydeligt sammentalen vi havde oppe på stafftaget samt aftenen efter i discord opkaldet.

Den måde du teede dig på er overhovedet ikke acceptabel og ikke noget vi gider at havde herinde.

Jeg har rigtig svært ved at se en grund til at lade dig komme tilbage, specielt hvis vi taget udgangspunkt i hvad du lavede inden du blev banned samt dine tideligere bans.

Din sidste unban request skriver du jo også at du undskylder og gerne vil havde en extra chance for at vise at du godt kan finde ud af det men intet har jo ændret sig.

Dette er ikke bare en men en ud af utalige chancer du har fået blot i år bare. Af hvad jeg husker fra sidst du var inde, var du udelukkende kun inde for at ødelægge det for andre og det var ikke noget du ligefrem forsøgte at skjule.

 

Jeg kunne godt tænke mig at give dig en chance igen igen men er sku bange for at det ender på sammen måde igen.

 

Giv mig en oprigtig grund til at vi kan stole på at du ikke bare komme ind for at lave lort i den eller ryger ud igen efter kort tid og du skal ik bare komme med det der basic noget for det gavner ikke nogen.

 

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.