Hop til indhold
Stavox

top 3 greatest spil nogensinde


pscar
 Del

Recommended Posts

jeres spil er gode og shit,

 

men vi snakker GREATEST.

 

Minecraft behøver nok ikke nogen introduktion. Det eneste gode til at komme ud af Sverige

 

Team Fortress 2 er bogstaveligtalt forfaderen af mange populære spil og spil features. Overwatch, Paladins, lidt valorant måske og langt mere. Moderne case systemer stammer fra TF2's cratedrops.  

 

Når det kommer til CSGO puttede jeg det udelukkende der pga. den professionelle scene hvilket betyder at når jeg kigger tilbage på min liste skulle i det mindste nævn League Of Legends.

  • Stop dig selv 1
  • -Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, Guzern skrev:

uh? u delusional there, mate?

IKEA

Sabaton

Lækre blondiner

ABBA for den ældre generation?
Lynlåsen
Sikkerhedsselen
Dynamit
Temperaturskalaen Celcius

 

ikea er ik til at finde ud af

efter googling har jeg sku ik rigtig lyst at finde mere ud af det sabaton fis. hIhOOHohIHIihihO bRanCO bEdRe xddd

danske piger er overlegne

kim larsen>>>>

knuder og velcro er vejen frem anyway

føre bare til mere overpopulation

ødelægger mere end det gavner

er på udveksling i usa lig nu så bruger sku fahrenheit

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Mine egne favorit:

1: CSS

2: Minecraft (playminecraftfree.org, eller hvad siden hed var fadme tider for mig)

3: Garry's Mod

 

Generalt:

1: CSGO - gjorde ESports stort.

2: Minecraft - Minecraft...

3: Ligger mellem TF2 eller GTA V

 

League of Legends er lort. Sidste plads.

  • +Rep 3
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 17/09/2021 den 3:15 AM , pscar skrev:

jeres spil er gode og shit,

 

men vi snakker GREATEST.

 

Minecraft behøver nok ikke nogen introduktion. Det eneste gode til at komme ud af Sverige

 

Team Fortress 2 er bogstaveligtalt forfaderen af mange populære spil og spil features. Overwatch, Paladins, lidt valorant måske og langt mere. Moderne case systemer stammer fra TF2's cratedrops.  

 

Når det kommer til CSGO puttede jeg det udelukkende der pga. den professionelle scene hvilket betyder at når jeg kigger tilbage på min liste skulle i det mindste nævn League Of Legends.

Altså jeg forstår ik dit opslag. Er den her tråd for at høre hvad andres yndlings spil er, eller bare for at du kan sige hvad der åbenbart er de "greatest" spil nogensinde? Altså hvad fuck mener du dude? Så det du siger er at det ikke handler om spillet i sig selv, det handler om hvilken profit og "bidragelse" det har gjort for deres og andres spil firmaer ?

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Sunix skrev:

Altså jeg forstår ik dit opslag. Er den her tråd for at høre hvad andres yndlings spil er, eller bare for at du kan sige hvad der åbenbart er de "greatest" spil nogensinde? Altså hvad fuck mener du dude? Så det du siger er at det ikke handler om spillet i sig selv, det handler om hvilken profit og "bidragelse" det har gjort for deres og andres spil firmaer ?


Og hvad fuck er meningen. Folk skriver hvilke spil, som de spiller... men alligevel er du uenig? Du har spurgt ind til, hvilke top 3 spil som folk bedst kan lide og spiller mest... Kan bare ikke lige forstå i min hjerne, hvordan det hænger sammen.... @pscar

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.