Hop til indhold
Stavox
  • 9

Tilføjelse af mulighed for at fiske


Hizlau
 Del

Spørgsmål

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
14 timer siden, Hizlau skrev:

Jeg synes det ville være fedt hvis der blev lavet noget fiske content. Så man kan købe fiskestænger, madding og alt det der. Så kan man fiske ved vandet og fange forskellige ting. 

Jeg tænker at det vil fungere lidt ligesom når man fisker i Minecraft. Der er nogle forskellige fisk af forskellige rarities som man kan fange, og der er en lille chance for at fange noget junk eller gode ting. 

Så kan ens line også knække så man mister sin madding og skal sætte en ny på. 

Der skal så være fx. 5% for at få junk items og gode items.

 

Fiskene skal så kunne sælges til en fiske handler. Han kunne fx. trade 10 gamle sko for x antal madding. 


Der kunne laves en sø eller to rundt på mappet som er indhegnet og ulovlige at fiske ved. Der kunne det være 2% for junk item og 8% for gode item. Så kan der også være en kriminel fiske handler som giver flere penge for de item man har fanget, men politiet også bliver informeret når der er en som handler med ham. 


Junk items eksempler: 
Gammel Sko

Tomat dåse

Søm

Plastik spand

 

Gode items eksempler:

Tilfældigt våben (Kun dem som kan købes på nettet)

En pose med penge (1-10k) De kunne hedde noget forskelligt efter beløbet i fx. pose, sæk og kiste

En disconnected printer (Så kan Lvl på printeren være tilfældigt og hvor lang tid der får for at den despawner)

2-4 fisk af alle rarities

1-15 af weed og meth ting som jord, seed, aluminium og methylamin

Fuld armor og medic shots. 

 

Fiskestænger og madding:

 

Jeg tænker at der måske kunne laves et level system, så man bliver bedre til at fiske og en chance for at miste madding bliver mindre. Så kan man også unlocke nye fiskestænger som er bedre, og kan have forskellige fordele. 

Der er bare lige et udkast til en ide som der sikkert kan bliver videreudviklet rigtig meget. 

kæmpe varm ide

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.