Hop til indhold
Stavox

Færre Spillere?


Oberst
 Del

Recommended Posts

Hejsa

Jeg har fornyligt spillet lidt på serveren igen, efter en pause på nogle par måneder, og har bemærket et mindre spillertal. Er der sket noget som har drastisk forandret spillertallet?

Hvad er jeres bud på det lavere spillertal? Spørger ud af nysgerrighed.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Blaze19 skrev:

Hejsa

Jeg har fornyligt spillet lidt på serveren igen, efter en pause på nogle par måneder, og har bemærket et mindre spillertal. Er der sket noget som har drastisk forandret spillertallet?

Hvad er jeres bud på det lavere spillertal? Spørger ud af nysgerrighed.

At du lugter, og fordi at Biolzi er blevet banned også stoppede den legendariske trio, Rosee, Biolzi og Ultra spinnerszzz

Redigeret af Ukendt Stavox Forum Bruger
  • -Rep 2
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Blaze19 skrev:

Hejsa

Jeg har fornyligt spillet lidt på serveren igen, efter en pause på nogle par måneder, og har bemærket et mindre spillertal. Er der sket noget som har drastisk forandret spillertallet?

Hvad er jeres bud på det lavere spillertal? Spørger ud af nysgerrighed.

Serveren har været plaget af DDOS, som har fået mange spillere til at miste lysten, mange mener og at der har været mangel på noget at lave udover de nuværende ting. Ja, og så er folk i skole og der er mange konfirmationer pt.

 

Problemet er bare at på en RP server, der er det nødvendigt at der er spillere inde så man kan underholde hinanden, er der få inde så er det ikke mange der deltager, fordi det godt kan blive meget kedeligt.

 

Min konklusion. 😉

  • Brugbart 2
  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.