Hop til indhold
Stavox
  • 0

FPS Spikes


Houston
 Del

Spørgsmål

13 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Lige for at lukke den, så overkom ZeNoxXi sin frygt for cute catboys og hjalp.

Jeg ved ikke hvorfor det virker, eller om det er et tilfælde, men efter jeg tilføjede multirun til launch options, er der ikke forekomt nogle af de her lagspikes.
Aner ikke hvorfor - men nu er jeg en rigtig gamer igen. ❤️

 

tumblr_1325dda98c5fd118137fa8ab3a88c111_8f3b5c2d_540.jpg.a7cc3a286dd741501bea96dd67950dec.jpg

  • +Rep 1
  • Kreativt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
10 minutter siden, Børge Lund Eriksen skrev:

Har du prøvet med 64 Bit versionen. Ellers har MRBennetsen lagt en guide ud 🙂 

 

Udover det som vor kære Børge skriver, så tjek lige Geforce Experience og slå den der game line fra eller hvad den hedder.

 

Tjek også andre programmer som æder noget hastighed som opdaterer i intervaller.

 

 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg bruger ikke GeForce, da jeg ikke kører GTX-grafikkort. Problemet er ikke generelt lave fps men vilde uforklarlige spikes. Det lader ikke til at være et hardwareproblem, og det er heller ikke et problem med min forbindelse. Det er derfor jeg undrer mig. 

IT-supporter hvor?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
41 minutter siden, Houston skrev:

Jeg bruger ikke GeForce, da jeg ikke kører GTX-grafikkort. Problemet er ikke generelt lave fps men vilde uforklarlige spikes. Det lader ikke til at være et hardwareproblem, og det er heller ikke et problem med min forbindelse. Det er derfor jeg undrer mig. 

IT-supporter hvor?

Disable unødvendige addons evt geninstallere dem.

  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
17 timer siden, Houston skrev:

Ingen addons, kun Stavox-content. Alle de der ting har jeg undersøgt.

@ZeNoxXi HJÆLP

Eventuelt verificere dine garrys mod filer. Vi kunne da være heldige og måske var det en løsning. Du kan verificere dine filer her: Åbn Steam - Biblotek - Højreklik på Garrys Mod - Lokale filer - Bekræft spilfilers integritet. Husk at lave en backup af dine dupes og e2'er

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
13 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Du skal bare slette spillet, så får du ikke flere lag spikes. ❤️

hjælp lige en desperat twink catboy

1 time siden, ZeNoxXi skrev:

Du skal bare slette spillet, så får du ikke flere lag spikes. ❤️

halllllåååå

  • +Rep 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.