Hop til indhold
Stavox

[Solved] Feedback på det nye weed


Pebernød
 Del

Recommended Posts

23 minutter siden, Kyro skrev:

Gravity gun rettelser

Alle weed ting har vist allerede fået tilføjet muligheden for at de kan samles op i "hånden" ved at klikke e på dem som kan kunne i originalt half life. Der kan dog mangle nogle ting. Så slipper i for gravity guns.

 

24 minutter siden, Kyro skrev:

Lastbilerne

Ideen med vandura var vist originalt efter hvad der blev snakket om inden at det skulle være usikkert at have den. Så det dengang krævede vip at være på den sikre side.

 

 

  • Brugbart 2
Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Aske skrev:

Ideen med vandura var vist originalt efter hvad der blev snakket om inden at det skulle være usikkert at have den. Så det dengang krævede vip at være på den sikre side.

 

Det også fint nok, men kan der alligevel ikke blive lavet noget imod at folk bare hopper ind bag i den og tager indholdet i inventory? Om det er et fiks rent kodemæssigt eller en ny regel, det er vi ligeglade med.

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Karse skrev:

 

Det også fint nok, men kan der alligevel ikke blive lavet noget imod at folk bare hopper ind bag i den og tager indholdet i inventory? Om det er et fiks rent kodemæssigt eller en ny regel, det er vi ligeglade med.

Der skulle vist meget snart blive lavet så man ikke kan tage beholderen ud af bilen jo mindre man har add til bilen eller den står ulåst hvis det er det du mener.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Kasper skrev:

Der skulle vist meget snart blive lavet så man ikke kan tage beholderen ud af bilen jo mindre man har add til bilen eller den står ulåst hvis det er det du mener.

 

rather sooner than later™

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Nu er det noget tid siden dette post er oprettet, så jeg beklager at jeg først kigger på det nu.

Dynn har jo lavet en del ændringer til det "nye" weed, siden det kom ud, så vil bare lige høre, om dette stadig er relevant?

Er godt klar over, at han ikke nødvendigvis har rettet de ting du har forslået, men der er jo tweaked en masse andet, som jeg tænker måske kunne have en effekt på det? idk

 

Super fint og detaljeret forslag/feedback. Det er altid dejligt at se! 🙂

 

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Emoyly skrev:

Nu er det noget tid siden dette post er oprettet, så jeg beklager at jeg først kigger på det nu.

Dynn har jo lavet en del ændringer til det "nye" weed, siden det kom ud, så vil bare lige høre, om dette stadig er relevant?

Er godt klar over, at han ikke nødvendigvis har rettet de ting du har forslået, men der er jo tweaked en masse andet, som jeg tænker måske kunne have en effekt på det? idk

 

Super fint og detaljeret forslag/feedback. Det er altid dejligt at se! 🙂

 

Det er perfekt som det er, bortset fra generatorsne, så hvis i evt kunne fikse dem eller tweake dem. 😄

 

btw #Emoyly4Pres

  • +Rep 2
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.