Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban: PROFETEN!


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: PROFETEN!
SteamID: STEAM_0:1:89879296
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Jeg tror jeg har lånt min account ud. Jeg kan ikke engang huske sidst jeg var på serveren men mig og gutterne vil gerne begynde igen. Jeg ved det ikke er mig, som har spillet fordi blev bannet på min fødselsdag.
Link til kommentar
Del på andre sites

Så du husker ikke denne fine hændelse ?? 👇 

https://gfycat.com/jadedinsecurekilldeer

 

Det ligner ret meget dig, og de venner du fint nævner her at i hyggede jer. Så hvis i bare ønsker at komme tilbage på serveren for at trolle, så skal du ikke regne med at du får dit ønske opfyldt.

 

Så hvis du nu skulle give mig 3 gode grunde til hvorfor du skulle have unban, så kan jeg overveje et unban..

  • Zing! 1
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis jeg skal være fuldstændig ærlig husker jeg ikke at det var mig, hvis du snakker om ham der står med bilen. Når det så er sagt.

 

Jeg lover ikke at gøre noget lignende, og sørger for, at dem jeg spiller med er underforstået i ikke at bryde reglerne.

 

Jeg synes jeres server er mega fed at spille på (den bedste danske jeg har været på by far)

 

I har mit ord på at jeg fremover vil respektere både admins og mine andre medspillere, fordi hvis det der var mig, så kan jeg satme godt forstå hvorfor jeg fik ban.

 

Jeg vil dog sige, at jeg har fået den der ban på min fødselsdag, så hvis jeg har gjort det så har jeg været så henne i hegnet at jeg nok har set dobbelt😅

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.