Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unban


BIG
 Del

Recommended Posts

Hej. det der skete er at jeg kravlede op på staff taget jeg byggede ikke jeg løb bare med jeg smider en gun ind i buret som jeg ved personen ikke kan tage op da det var mig der fandt dende bug for længe siden. nickolai kommer og siger skal du have ban og siger jeg skal have 2 ugers ban det synes jeg ikke er fair og siger argh kan vi ikke sige lidt mindre end 2 fpr jeg har ikke engang bygget herop men nej jeg fik ban 2 uger for at kaste en gun ind i et bur da jeg har snakket med 2 andre staffs om dette som var lavere end nickolai så de kunne intet gøre. jeg kan selvfølgelig godt forstå at jeg skal have mit ban intet der men nu er der gået lidt over 1 uge . og jeg og 1 anden staff synes også det er en for høj straf at give. de 2 staffs jeg har snakket med siger selv også det er en meget høj straf at give da det ikke er mig der har bygget op til stedet.

mit steam id STEAM_0:0:223723950
 

 

  • +Rep 3
  • -Rep 4
  • Dum 2
  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.