Hop til indhold
Stavox

[Solved] Større ændring i flere ting.


Aske
 Del

Message added by Dynn,

Størstedelen af de forslag som er nævnt i posten er blevet lavet/løst. Mener du, at der mangler noget, bedes du lave et nyt forslag.

Recommended Posts

Super velformuleret og rigtig mange interessante forslag som serveren virkeligt har brug for. Jeg er især kæmpe stor fan af Gang-PC delen, da det virkeligt bliver kedeligt at stå inde så mange timer i streg bare for at samle 1.666kr ad gangen. +REP Aske

Redigeret af Karse
  • +Rep 1
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Guzern skrev:

Nice liste, men lige et par tilføjelser:

Legit den eneste grund til at straffe er blevet så høje, er fordi at folk ikke kan få en reél straf for at blive fanget af politiet nu.
Kig før i tiden. Perm konfiskering, PD-RAID FOR AT STJÆLE BIL, samt langt mere oversigt på PD's konfiskerede biler.

Efter ændringerne til Rockford og Evo er der legit 0 chance for betjente at se når bilerne bliver stjålet - så who fucking cares om ens bil bliver taget, man carjacker den jo bare alligevel.  Grunden til det ikke var muligt før, var fordi politiet konstant gik forbi de konfiskerede biler. Først P-kælderen på Evocity, og på Rockford var der taget. UDOVER map-ændringerne, så gør den lydløse lockpick af hjulklemmer det sindsygt svært at vide en bil blir stjålet - før det er forsent.

 

Perm-konfiskering af biler burde også 100% komme tilbage. Når en person kan betale 25K bøde og køre videre, eller blive arresteret, kan han direkte bagefter gå tilbage og købe den ud og fortsætte. Det er, efter min mening, fuldstændigt LATTERLIGT at den mulighed blev fjernet.

 

Sidst er der selve bøde-mængderne. Jeg synes honestly at der burde blive LANGT højere fængselstraffe for gentagne forbrydelser - eventuel en brug til arrestgrunde? Altså hvis en betjent vælge "Flugt fra politi" 2 gange i træk, bliver straffen større 2. gang?
Ellers så bare hæv bødelimit til 50K. Alle som render rundt og copbaiter har alligevel røven fuld af penge fordi de grinder eller fordi de er nogle røvhuller som sniper bilmarkedet - APROPOS:

Please, for the love of fucking god, gør et eller andet som stopper spassere folk som Aske i at have en bot til at snipe bilmarkedet. Det er da for åndsvagt.

 

 

Ellers enig med forslaget, fix bankmand, minijobs tilbage, buff pakkeomdeler, buff gangpc/mast, men lad vær med at få gambling igen, yes. 

Meget enig med alt du har skrevet.

Ærligt sørgeligt det er endt sådan her. Der er nok en grund til alle savner de "gamle tider", problemet nu er jo bla. at nogle har aaaalt for mange penge og render rundt og ikke giver en fuck om alt fordi de alligevel bare kan betale sig fra det.


Og fuck hvor gay at nogle bare sidder og sniper bilmarkedet. Kan huske jeg plejede og sidde men en fane åben på min anden skærm for at holde øje efter om der kom nogle biler til salg, og det bliver da ødelagt pænt meget hvis nogle bare kan sidde og snipe lortet uden overhovedet at sidde ved pc'en.

 

Gambling skal ikke tilbage. De rige bliver rigere og de fattige bliver fattigere. Lige meget hvor dumt det lyder er det sandt.

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, xKow skrev:

Og fuck hvor gay at nogle bare sidder og sniper bilmarkedet. Kan huske jeg plejede og sidde men en fane åben på min anden skærm for at holde øje efter om der kom nogle biler til salg, og det bliver da ødelagt pænt meget hvis nogle bare kan sidde og snipe lortet uden overhovedet at sidde ved pc'en.

Specielt når at spillere så mister alt respekt overfor en staff samtidigt med.

At en staff som Aske der legit allerede har ALT for mange penge, sidder med en bot eller E2 og sniper bilmarkedet så at venner ikke kan overdrage biler til hinanden er seriøst ynkeligt.

Redigeret af Guzern
  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Dynn skrev:

g har talt med nogle andre staffs i dag om ting som kunne tilføjes, hvor man kan bruge nogen af sine in-game penge. Såkaldte "money sinks". Dette behjælper den høje mængde af penge som spillere har, og gør det sjovere for alle at spille/grinde. Vi har fundet på noget, vi kan bygge videre på, men hører meget gerne inputs fra jer til ting som man kan købe in-game. Ala. biler/våben etc.

Man kunne eventuelt gøre prisen på bygningsdøre, Nos/bodygroups og andre sådanne ting prorpotionelle med spillerens penge, med et eventuelt cap efter en hvis 'formue'? Så er der større omkostninger for rige personer, men gør det lidt bedre for personer med få penge.

  • Kreativt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, Guzern skrev:

Man kunne eventuelt gøre prisen på bygningsdøre, Nos/bodygroups og andre sådanne ting prorpotionelle med spillerens penge, med et eventuelt cap efter en hvis 'formue'? Så er der større omkostninger for rige personer, men gør det lidt bedre for personer med få penge.

Jeg vil mene det vil være en dårlig tilgang at basere det på mængden af penge spillere har.

Jeg antager du vil udregne det som ( Pung + Bankkonto + Delt bankkonto ) * 0.1 * Første bygnings pris = Ny Bygnings pris.

Der vil man hurtigt løbe ind i at folk sender deres penge rundt hele tiden, hvilket rent faktisk er værre end de ligger i en spillers pung.

Generelt ting hvor der skal udregnes priser relativt til folks formue vil skabe flere problemer end det vil løse. Da det i stor grad aktiverer nogle af de penge som ellers ville være "ude af roration".

Redigeret af Aske
Link til kommentar
Del på andre sites

På 22/08/2021 den 10:19 PM , Aske skrev:
  • Derfor synes jeg det skal tilbage under ordnede forhold og med mange flere restriktioner en tidligere. Denne gang synes jeg det skal laves i tabletten som Danske spil. Så i stedet for at man spiller mod E2 ejer eller i mod andre brugere, spiller man mod serveren. 

 

Nu når du har skrevet lidt om gambling, så kan jeg ikke helt se hvorfor det ikke skal være imod andre spillere, ville det ærligt ikke være det bedste?

Godt nok ville man kunne tage flere penge ud af økonomien hurtigere men så vil det også kræve at % skal være på serverens side, og så virker det lidt kogt at bruge penge på. Hvis spilleren vinder så kommer der bare flere unødvendige penge ind i systemet som kommer fra den blå luft.

Hvis man laver en tablet app som du siger, men gør så det er 50/50 imellem 2 spillere (fx) så ville serveren kunne tage x antal % cut af alle winnings, dermed vil penge kun forsvinde fra økonomien. Dog kan man så sige at nogen spillere sidder med flere penge end andre men der kommer man nok ikke udenom ligemeget hvad, hvis der er gambling.
 

Et godt eksempel ville være coinflip mod en anden eller jackpot mod flere.

 

12 timer siden, Dynn skrev:

men hører meget gerne inputs fra jer til ting som man kan købe in-game. Ala. biler/våben etc.


Der er helt klart brug for flere random ting man kan bruge penge på, bare så der kan komme flere penge ud af systemet. Jeg har ikke så mange ideer, men her er lidt.

  • Flere kosmetiske ting til sin character såsom briller, hatte osv.
  • Evt lav map ændring så der er mere vand (På rockford atleast), derefter kan man introducere både igen, ligesom på downtown. evt en bådshop denne gang.
  • Evt loot boxes som spawner random rundt på mappet, så kan man åbne dem for x antal penge ingame, så indeholder de måske nogle random våben / Weed / meth ting
  • Introducering af køb af materials til igres for ingame penge, som jeg har hørt lidt om.
Redigeret af Mike Hansen
  • +Rep 2
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Har de seneste par dage dyrket og solgt rigtigt mange gram weed inde på serveren og har fundet en masse ting, der kunne gøre oplevelsen en del bedre.

 

- Nye tiltag/ændringer

1. Forhindre at putte paller med weed i inventory.

2. Forhindre at putte væksebeholdere i inventory, hvis der er mere end 25% af maks kapacitet i den.

3. Fiks gravitygun, så den ikke giver slip på hvad man holder efter 1,37 sekunder.

4. Bedre beskrevne regler omkring de nye situationer som weed-systemet danner sig.

5. Give andre adgang til at åbne/lukke porten på sin GMC-Truck.

6. Fiks så man kan kigge igennem væskebeholdere, når de er i ens trunk.

 

Der kommer nok flere idéer løbende.

Redigeret af Karse
Tilføjet nr. 6
  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

52 minutter siden, Karse skrev:

Har de seneste par dage dyrket og solgt rigtigt mange gram weed inde på serveren og har fundet en masse ting, der kunne gøre oplevelsen en del bedre.

 

- Nye tiltag/ændringer

1. Forhindre at putte paller med weed i inventory.

2. Forhindre at putte væksebeholdere i inventory, hvis der er mere end 25% af maks kapacitet i den.

3. Fiks gravitygun, så den ikke giver slip på hvad man holder efter 1,37 sekunder.

4. Bedre beskrevne regler omkring de nye situationer som weed-systemet danner sig.

5. Give andre adgang til at åbne/lukke porten på sin GMC-Truck.

6. Fiks så man kan kigge igennem væskebeholdere, når de er i ens trunk.

 

Der kommer nok flere idéer løbende.

Ku også være lækkert hvis staff biler i case ikke gjorde så ens væskebeholdere fløj ud over alt hvis man kørte igennem dem

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 months later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.