Hop til indhold
Stavox

[Solved] Casestraf System


Slamboe
 Del

Recommended Posts

Lave en casestraf system som i allerade har men nå staffen så er færdig med casen så kan trykke ligegyldig eller ikke ligegyldig også hvis han eller hun trykker ikke ligegyldig for man pengene tilbage altså de der 10k fx som har denne case hjulpet dig nej eller ja være eneste gang ens case er slut det synes  jeg kunne være fedt

  • Stop dig selv 2
  • Sødt 1
  • -Rep 1
  • Dum 7
Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Slamboe skrev:

Lave en casestraf system som i allerade har men nå staffen så er færdig med casen så kan trykke ligegyldig eller ikke ligegyldig også hvis han eller hun trykker ikke ligegyldig for man pengene tilbage altså de der 10k fx som har denne case hjulpet dig nej eller ja være eneste gang ens case er slut det synes  jeg kunne være fedt

Så du vil give staff mere arbejde bare fordi du kalder alt for mange cases?

  • Zing! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Guzern skrev:

Så du vil give staff mere arbejde bare fordi du kalder alt for mange cases?

Han vil have sådan, at hvis man trykker på "Lige meget" eller hvad den hedder, så får man sine 10k tilbage (hvis man selvfølgelig har case straf.)

 

 

 

Men @Slamboe, der er vel en grund til, at du har fået en case-straf... du kalder efter en admin på de mindste ting så... har selv haft dem, et par gange. Hvis du gerne vil undgå at miste 10.000 Kr. så skal du nok kun kalde hvis det er vigtigt, såsom RDM, Failbase osv.

 

Det er udelukkende min holdning til det, og jeg fortrækker det fortsætter på den nuværende måde, da det faktisk er en straf i sig selv. Ergo, skal du bare lade vær' med, at tude over alt ting.

 

 

Fortsæt god aften, Knækbrød!

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Knækbrød skrev:

Han vil have sådan, at hvis man trykker på "Lige meget" eller hvad den hedder, så får man sine 10k tilbage (hvis man selvfølgelig har case straf.)

Så SPILLEREN skal vælge om deres case var ligegyldig eller ej?
Det ender skuda med de små børn siger alle var gyldige.

Link til kommentar
Del på andre sites

Spillere som får case straf, får det fordi at de skal tænke sig mere om inden de kalder en case. 

Så når de kalder case og sletter den så vil det ikke give mening at de får deres 10k tilbage, da de intet vil lærer af det. 

 

Så får at folk lærer konsekvensen af at kalde case uden gyldig grundlag, så er en pris på 10k helt passende. 😉

 

  • +Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Guzern skrev:

Så SPILLEREN skal vælge om deres case var ligegyldig eller ej?
Det ender skuda med de små børn siger alle var gyldige.

Nej... det jeg skriver er, at hvis man trykker på den der "Ligemeget" knap, så mister man stadig de 10k.

Det er hele pointen, det kan dog godt være, at jeg har formuleret mig forkert :)

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Knækbrød skrev:

Nej... det jeg skriver er, at hvis man trykker på den der "Ligemeget" knap, så mister man stadig de 10k.

Det er hele pointen, det kan dog godt være, at jeg har formuleret mig forkert 🙂

Så er systemet jo mere ubrugeligt end Aske i cases.

  • Sjovt 4
Link til kommentar
Del på andre sites

På 12/08/2021 den 9:07 PM , Slamboe skrev:

Lave en casestraf system som i allerade har men nå staffen så er færdig med casen så kan trykke ligegyldig eller ikke ligegyldig også hvis han eller hun trykker ikke ligegyldig for man pengene tilbage altså de der 10k fx som har denne case hjulpet dig nej eller ja være eneste gang ens case er slut det synes  jeg kunne være fedt

Den bedste ide jeg nogensinde har hørt, synes bare det skal være sådan😎😍

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.