Hop til indhold
Stavox
  • 3

Auktion på bilmarkedet


Hizlau
 Del

Spørgsmål

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
6 timer siden, Matti 🐐 skrev:

Det mindes jeg altså, at de var i gang med at lave, da Porsche 911'en blev lanceret. Der har sikkert bare været lidt vigtigere ting at fortage sig end at implementere en feature til et allerede fungerende system.

 

De har nok valgt at udskyde det, da 70% af de limited biler der køre rundt på Stavox lige nu alligevel er købt for rigtige penge. Udover det så er der ingen der vil betale 98 mil for en BMW M5 😂

  • +Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Mening:
Tbh tror jeg ikke det ville gøre særligt godt. Altså ser du. Dengang jeg havde f.eks. min RTR ville jeg ikke have den blev solgt under sådan 50 mil derfor var den længe på markedet. 
Derfor det jeg prøver at komme frem til er at jeg tror folk vil sætte start bud alt for højt oppe sådan at de lige så godt kunne være buyout prisen

Eksempel:
Lad os sige en person vil have 50 mil for en RTR men vil ikke risikere at den bliver solgt for under måske 45 mil. Der er jo nemlig ingen garanti at den kommer helt op omkring de 45-50 mil. Den vil sikkert dingle rundt nede omkring 30-40 mil og så er der jo et problem.

Løsning:
Derfor tror jeg at løsningen på problemet kunne være at inden bilen bliver solgt til den højstbyddene person vil man have mulighed for at se hvad den endelige pris ligger på. Så har man muligheden for at bekræfte salget eller annullere det hvis man føler den endelige pris ikke er tilfredsstillende og høj nok.
På den måde føler jeg at auktion systemet ville være meget godt

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.