Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nye jobs/aktiviteter


KAINE
 Del

Recommended Posts

3 timer siden, Patrick2020 skrev:

Jeg syns at vi skulle have en brandmands job. til når biler bliver skut/ødelagt +osv. jeg ved ikke med jer men jeg syns det kunne være et sjovt job 

Mvh. Lille And

Mekanikerne assistere jo allerede folk der har ødelagt/fået skudt deres biler?

  • Slange! 2
Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Patrick2020 skrev:

Jeg syns at vi skulle have en brandmands job. til når biler bliver skut/ødelagt +osv. jeg ved ikke med jer men jeg syns det kunne være et sjovt job 

Mvh. Lille And

Ja, der er godt nok allerede Mekaniker jobbet som har den funktion, men et Brandmand job ville være rigtig fedt, så de kunne køre ud til brande rundt omkring osv. En brand kunne starte i baser hvis eksempelvis printere eksploderer eller andet.

Der er godt nok skrevet at man ikke skal foreslå Brandmand jobs, men synes også det ville være et sjovt job i forhold til RP også

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Store skrev:

Mekanikerne assistere jo allerede folk der har ødelagt/fået skudt deres biler?

nu mener han jo at når en bil bliver skudt explodere den og der går ild i den så tænker han jo at et brandmandsjob kunne slukke ilden eller generelt bare random opstået ildbrande rundt omkring OSV

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Det passer vel meget godt, der ikke så meget at lave end at sætte printere ind, også lave penge sådan, når man keder sig at bare glo på andre, kører rundt som betjente eller andet. Der mangler noget mere action, og det er sgu blevet for kedeligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 07/08/2021 den 10:46 PM , Rumkugle skrev:

Det passer vel meget godt, der ikke så meget at lave end at sætte printere ind, også lave penge sådan, når man keder sig at bare glo på andre, kører rundt som betjente eller andet. Der mangler noget mere action, og det er sgu blevet for kedeligt.

Wauw godt observeret...

Det er jo lige netop det han vil have vi skal komme med forslag til ikke for at komme og relatere til det...

Redigeret af VaffelVictor
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er helt enig med, at det kunne være fedt med nye jobs, men det bliver IKKE brandmand. Jeg har prikket til Dynn mange gange, og forslået brandmandsjobbet for sjovt, og han nægter. Dog kunne det være helt vildt fedt, hvis nogen fandt på noget nyt kreativt, et job der ville passe godt ind. 

  • +Rep 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.