Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request på Sebastian Nielsen


Slamboe
 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: Slamboe
Spillerens in-game navn: Sebastian Nielsen
Dit SteamID: STEAM_0:0:88940487
Spillerens SteamID:STEAM_0:0:21164714
Tidspunkt for hændelse: 12:20
Hvilke regler er blevet brudt:
Hvad skete der: Sebastian har en basse hvor der er en knap som ikke lukker/åbner i 5 sekunder hvor du kan gå ind og gemme dig og heller ikke keypad crack + K.O.S som p.e.t Agent/borgmester
Beviser: https://medal.tv/clips/60483380/d1337GZT7iOE 
Ikke læg mærke til filmen i baggrunden 

billede_2021-08-05_122842.png

Redigeret af Slamboe
GLEMTE OG TILFØJE ALT TEKSTEN
  • Hat 1
  • Sjovt 1
  • -Rep 1
  • Dum 4
  • Tud (-REP) 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Det er så løjn og vil gerne se video bevis på det og ja selføglig broker jeg mig når jeg for at hvide af alle admins er at en rampe til mit parking hus er ulovlig at have fordi den ikke er 5 sekunder åben så ja og det her skal tages serjøst fordi at det ikke at fair at når det er mig så skal jeg straffes hvis det er andre så er det lige meget

  • Godt Sproget (-REP) 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

41 minutter siden, Slamboe skrev:

Det er så løjn og vil gerne se video bevis på det og ja selføglig broker jeg mig når jeg for at hvide af alle admins er at en rampe til mit parking hus er ulovlig at have fordi den ikke er 5 sekunder åben så ja og det her skal tages serjøst fordi at det ikke at fair at når det er mig så skal jeg straffes hvis det er andre så er det lige meget

På din egen video? Selvfølgelig skal han bruge en smartdoor, dog er problemer at du bryder selv regler som er et meget større problem end det Sebastian har gjort

3RNeUv3.png

  • Zing! 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.