Uncle Max Skrevet Juli 31, 2021 Del Skrevet Juli 31, 2021 Jeg er i tvivl om døren skal helt op til indgangen for at være lovlig, eller om den måde her er lovlig? 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
5 Dette er et populært indlæg BareMaxx Besvaret Maj 2, 2022 Dette er et populært indlæg Del Besvaret Maj 2, 2022 Vi har vurderet at dette bryder byggereglerne. Vi har på billedet under illustreret nogle forskellige scenarier, den røde er ikke tilladt, men de 2 grønne er. 3 2 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3 Dette er et populært indlæg Else Besvaret August 1, 2021 Dette er et populært indlæg Del Besvaret August 1, 2021 Når jeg kigger dit billede igennem, og læser din point / forvirring til hvad der skulle være tilladt. Min umiddelbart holdning til det, er nok at jeg vil have dig til at rykke den lidt længere frem, så du ikke laver den form for indhak. Dog så ser jeg super mange baser med lige præcis det her. Så tror ikke der er et problem ved det. Det er jo lidt imod regelsættet, at du ligesom har 2x2x2 foran smartdoor. Men tænker det er så lille en ting at jeg godt vil kunne acceptere det, da størstedelen af alle de baser jeg ser, bruger lige præcis den her metode. 😉 5 4 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
2 Dette er et populært indlæg Kagen Besvaret August 2, 2021 Dette er et populært indlæg Del Besvaret August 2, 2021 Kan vi få en højre rangeret svar på det, da jeg mener det er at gå i små sko. 8 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
2 BareMaxx Besvaret Maj 2, 2022 Del Besvaret Maj 2, 2022 Denne base er ulovlig. Husk at markere dette svar som det "bedste svar", så dit post vises som besvaret. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
-1 Sebaak23_ DK Besvaret August 1, 2021 Del Besvaret August 1, 2021 2 timer siden, Dispy skrev: Altså reglen siger minimum 2x2x2 foran en smartdoor. I dit eksempel er der ikke 2x2x2 så jeg vil sige at det er nogo Helt enig 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
-2 Dispy Besvaret August 1, 2021 Del Besvaret August 1, 2021 Altså reglen siger minimum 2x2x2 foran en smartdoor. I dit eksempel er der ikke 2x2x2 så jeg vil sige at det er nogo 2 1 7 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
-2 MRBennetsen✔ Besvaret August 1, 2021 Del Besvaret August 1, 2021 Grundet størstedelen af alle baser er bygget op på at skulle beskytte dem indeni, så bruger mange proppen 8x8x1. Det sørger for at det ikke kan skydes igennem via våben. Det kan så skabe lidt besvær ved raid-indgangen, da man hvis man skulle 100% følge reglerne skulle bruge ekstra props til at lave et områder der er 1x2. Jeg lader den ofte gå, simpelthen fordi det skaber for mange problemer ved spillerne når de skal lave deres base, plus det giver ikke rigtigt dem en fordel når det er <0,5x der er af ekstra, som man alligevel ikke kan skyde igennem. Det er efterhånden en standard at man laver den der, men man kan nemt undgå det, ved blot at lave området at cracke/no-collided 2x2, da der altid vil være de der 2x2 der. Min mening er at den er lovlig, og størstedelen af spillere bygger base vha. den her metode (inkl. mig selv). 2 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Uncle Max
Jeg er i tvivl om døren skal helt op til indgangen for at være lovlig, eller om den måde her er lovlig?
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts