Hop til indhold
Stavox
  • 0

[Ulovlig] Raid indgang


Uncle Max
 Del

Spørgsmål

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • -2

Grundet størstedelen af alle baser er bygget op på at skulle beskytte dem indeni, så bruger mange proppen 8x8x1. Det sørger for at det ikke kan skydes igennem via våben. Det kan så skabe lidt besvær ved raid-indgangen, da man hvis man skulle 100% følge reglerne skulle bruge ekstra props til at lave et områder der er 1x2. Jeg lader den ofte gå, simpelthen fordi det skaber for mange problemer ved spillerne når de skal lave deres base, plus det giver ikke rigtigt dem en fordel når det er <0,5x der er af ekstra, som man alligevel ikke kan skyde igennem.

 

Det er efterhånden en standard at man laver den der, men man kan nemt undgå det, ved blot at lave området at cracke/no-collided 2x2, da der altid vil være de der 2x2 der.

 

Min mening er at den er lovlig, og størstedelen af spillere bygger base vha. den her metode (inkl. mig selv).

  • +Rep 2
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.