Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Sorry for det dårlige rp gutter


D Shwaggins
 Del

Recommended Posts

Steam id  STEAM_0:0:423520734

 

HEJ JEG LÅVER JEG NOK SKAL OPFØR MIG ONLIGT OG JEG HÅDER I KAN TILGIVE MIG FORDI JEG LAVER IK ANDET EN AT SPILLE INDE PÅ DEN HER SEVER havde en meget dårlig dag har dog ikke beviser på det men det start også med at jeg blev svinet til af en af dem som jeg rdmmet i starte og så gik det ud over baremaxx som selføldig ik skulle have sket men jeg da du tog mig første gang hvor du spurgte hvorfor jeg gør det så var det derfor men havde jo ikke noget video bvis eller andet som kunne vise det.  håber i kan tilgiv mig 🙂 saver den god rp med jer 

 

 

 

det var ik mening jeg skulle skrive med stort

 

sry for den dårlig skrift er ordblind

 

Redigeret af D Shwaggins
  • Godt Sproget (-REP) 1
  • Sødt 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Arne.

 

Det kan sagtens ske at du har haft en dårlig dag den dag du blev bannet. Dog var din adfærd på serveren total uacceptabel.

 

Hvad vil du gøre for at overbevise mig og andre om, at der ikke vil komme til at ske noget lignende det her igen?

Link til kommentar
Del på andre sites

ved ikke det var heller ik mening som jeg sagde at det skulle gå ud over dig eller jer andre men da ham den ene begyndte at tale grimt til mig til blev jeg irreteret og skød hvor efter du tog fat i mig og så flippet jeg lidt ud .men nu har jeg ikke spillet inde på server mens jeg havde sommerfrie men har dog været meget oppe i ban rummet og set alle jer andre hygge så savner det selv og jer; )  

 

Redigeret af D Shwaggins
Link til kommentar
Del på andre sites

Du rendte rundt med alle mulige andre og skød, brød en masse NLR samt begyndte at arrestere mig og andre i case også. Det kan jo ikke kun være på grund af at han snakkede grimt til dig, at du gjorde alt dette. Det foregik jo i over 30 minutter?!

Link til kommentar
Del på andre sites

jo jeg blev irreteret så de andre var med da de heller ik kunne li ham. men har intet imod ham nu. ved ikke med de andre snakker kum på vegne af mig selv jeg brød min nlr for at skyde ham ja or irreter ham da han talte grimt til mig som man heller ikke må prøvet at snakke det ud men han var provokerne. men så ende det ud med at jeg selv begynde at provoker ( min fejl ) og så fik jeg jo min straf for det

Redigeret af D Shwaggins
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan gå med til en sidste chance.

 

Du skal til at forbedre din spille stil på serveren, hvis du vil fortsætte herinde. Lige nu har du ca. haft 1 ban hver 15 time du spiller herinde.

 

Se dette som din sidste chance. Du slipper for prøveunban, men sker der noget lignede denne situation vil du ryge ud igen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.