Hop til indhold
Stavox

[Solved] Udskift Bentley PM Continental GT


West
 Del

Recommended Posts

Meget godt forslag. 
Jeg vil dog mene at det er bedre bare at lave et rework af den, eller tilføje et nyt script så den kan køre bedre. Eller bare skifte modellen ud med en nyere. Så det stadigvæk er en Bentley. 
Jeg har kigget lidt rundt og den her vil jeg mene er en god kandidat til at skifte den gamle ud. [https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2417535250&searchtext=Continental+GT]

 

  • +Rep 3
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Hizlau skrev:

Meget godt forslag. 
Jeg vil dog mene at det er bedre bare at lave et rework af den, eller tilføje et nyt script så den kan køre bedre. Eller bare skifte modellen ud med en nyere. Så det stadigvæk er en Bentley. 
Jeg har kigget lidt rundt og den her vil jeg mene er en god kandidat til at skifte den gamle ud. [https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2417535250&searchtext=Continental+GT]

 

 

Ved ikke, Stavox har givet mig så meget trauma, at når jeg hører ordet Bentley eller ser en køre rundt i virkeligheden. Så går jeg fuldstændig amok, sådan hele min krop bliver rød fordi den bare overopheder. Det er virkeligt en skod bil.

  • +Rep 2
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 29/07/2021 den 8:57 PM , Vingie skrev:

nej... bare nej

 

Du har en forfærdelig bil. Det hjælper heller ikke, at den er farvet gul. Det gør faktisk, at de få gange man kan styre lortet, så er man nødt til at kigge væk fra skærmen inden kvalmen sætter ind for hårdt. Hvis mit forslag bliver godtaget, så kunne man gøre ligesom med den gamle Ford GT, hvor dem der stadig har den beholder den og så kan vi raske mennesker købe en bedre bil.

  • +Rep 1
  • Stop dig selv 1
Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Jeg overvejer

2leM5Wt.png

 

Se selv ZeNoxXi, en af de mest velhavne på serveren har undladet at købe denne forfærdelige bil. Den eneste grund til han overvejer at købe den er så vi forevigt kan forblive fjender. #BrændBentley

  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.