Hop til indhold
Stavox
  • 0

Hacket?


Kai Jensen
 Del

Spørgsmål

Hej!

 

I dag er jeg blevet hacket? Hvis du er venner med mig på discord, har du sikkert fået en besked der lyder på at jeg ikke vil spille csgo længere og vil give dig alle mine skins. Det sket to gange nu, men vil gerne høre hvordan jeg gør så det ikke sker igen, så derfor spørger jeg om jeres hjælp. Undskylder meget hvis du har fået denne bedsked.

 

 

-Kai

 

@MRBennetsen✔

Redigeret af Kai Jensen
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Nu kan jeg ikke helt husk min gamle kode men mener at den er mere ind 4 tal/bogstaver. Jeg har nu heller aldrig givet mit kodeord væk har altid været forsigtig men det har jeg jo så ikke været i denne sag så vil gerne finde en måde at rette det ud og finde en løsning.

 

 

Undskylder mig for du skulle have det link fra boten.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Lidt sjovt du har tagget mig. 😛

Men ja, ville sende samme link som hr. Aske. Med "De to bud" - Skift kode & 2FA.

Men husk nu; "Aldrig klik på ukendte eller uventede links. Hvis du forlader Discord ved at klikke på et link, der fører dig et andet sted, er det muligt, at det eksterne websted kan få adgang til dine personlige oplysninger. Vi anbefaler at scanne eventuelle ukendte links gennem en websteds tjekker  som https://sitecheck.sucuri.net/ før du klikker på det."

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.