Hop til indhold
Stavox

[Afslået] gamtec Staff Ansøgning


Gametec

Recommended Posts

 

Ingame navn:  gamtec
SteamID: STEAM_0:1:64454802
IRL Navn: Mathias
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  

 

 

 

Nej det har jeg ikke, det har ikke rigtig sagt min noget på de andre server. Men jeg syntes denne her server har en rigtig god RP og vil gerne være med til at passe på den.

 

 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

 

 

Jeg ved heller ikke om jeg er mere kvalificeret end andre, men jeg er spejder hjælpe leder og er vant til at løse konfliktet, og holde hovet koldt i presset situationer. Jeg har taget mange kurser som lærer en at fungere som problemløser, så på det punkt er jeg rigtig god til at lytte, forstå og finde en løsning på problemet, Kan sagtens stoppe mit RP for at løse et problem, Har altid en god tone og bander ikke, Der er ikke nogle problemer der er for små til at blive taget seriøst.

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

 

 

Nej det har jeg ikke, men jeg håber at en anden staff vil lære mig det, er ikke bange for nye udfordringer.

 

 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

 

 

 

Jeg er født og bor i Danmark, jeg bruger min MIC så meget jeg kan, for jeg tro at det talt sprog er bedst til at løse konflikter med, der kan man nemmer drøfte et problem, og høre alle parter ,også den som ikke skriver så godt får de samme mulighed for at blive hørt.

 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

 

 

Jeg kan være på 

Mandag Sport

Tirsdag 15.30-21.00

Onsdag 15.30-21.00

Torsdag 15.30.-21.00

Torsdag 15.30-21.00

Fredag 15.30-02.00

Lørdag 07.00-02.00

Søndga 07.00-21.00

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                         

                                                                                                                        

 

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

 

 

Jeg er glad og positiv, kan rigtig godt lide Garry's mod og vil rigtig gerne gøre en forskel.

Hvis i vil vide mere kan i altid skrive.

 

2 hours ago, ☢ GAM-TEC☢ said:

 

Ingame navn:  gamtec
SteamID: STEAM_0:1:64454802
IRL Navn: Mathias
Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  

 

 

 

Nej det har jeg ikke, det har ikke rigtig sagt mig noget på de andre server. Men jeg syntes denne her server har en rigtig god RP og vil gerne være med til at passe på den.

 

 

 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

 

 

Jeg ved heller ikke om jeg er mere kvalificeret end andre, men jeg er spejder hjælpe leder og er vant til at løse konfliktet, og holde hovet koldt i presset situationer. Jeg har taget mange kurser som lærer en at fungere som problemløser, så på det punkt er jeg rigtig god til at lytte, forstå og finde en løsning på problemet, Kan sagtens stoppe mit RP for at løse et problem, Har altid en god tone og bander ikke, Der er ikke nogle problemer der er for små til at blive taget seriøst.

 

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

 

 

Nej det har jeg ikke, men jeg håber at en anden staff vil lære mig det, er ikke bange for nye udfordringer.

 

 

 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

 

 

 

Jeg er født og bor i Danmark, jeg bruger min MIC så meget jeg kan, for jeg tro at det talt sprog er bedst til at løse konflikter med, der kan man nemmer drøfte et problem, og høre alle parter ,også den som ikke skriver så godt får de samme mulighed for at blive hørt.

 

 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

 

 

Jeg kan være på 

Mandag Sport

Tirsdag 15.30-21.00

Onsdag 15.30-21.00

Torsdag 15.30.-21.00

Torsdag 15.30-21.00

Fredag 15.30-02.00

Lørdag 07.00-02.00

Søndga 07.00-21.00

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                         

                                                                                                                        

 

 

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

 

 

 

Jeg er glad og positiv, kan rigtig godt lide Garry's mod og vil rigtig gerne gøre en forskel.

 

Hvis i vil vide mere kan i altid skrive.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep virkelig flink, Kunne ikke finde nogen måde at lære E2 på, men så hjælper han mig med det, har altid haft et godt øje til ham, jeg syntes han skal blive en del af jeres staff fordi han virkelig vil det og han er en der gider at hjælpe, han taler aldirg grimt, flink mod alle, lære folk ting fx. E2 og giver folk gode råd 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det ligner ikke du har læst hele skabelonen - Jeg tror det er en god ide hvis du kalder din ansøgning "GAM-TEC Staff Ansøgning"

Eller noget i den stil så du inkluderer dit navn Derefter

 

+REP

-Venlig

-Hjælpsom

-Kan næsten alle reglerne

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.