Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bygger skilt


MarcusDK
 Del

Recommended Posts

Altså jeg syntes at der skal komme en Regel om at hvis folk har Bygger skilt er de safe og ikke kan blive skudt af en lejemorder fordi at en anden person vil gøre ham der bygger sur der er klager over at lejemorder spørg folk om at sette hit på en bestem person for at gøre ham sur og leave det syntes jeg ikke er rigtig fair for folk der går og bygger base, huse eller hvad de vil. Så jeg syntes der skal komme en regel med (Folk må ikke blive skudt under bygger skilt kun hvis man ikke selv ejer propsene eller basen gælder alt med skud også Lejemorder=

  • Godt Sproget (-REP) 2
  • -Rep 5
Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Kai Jensen skrev:

Skal lejemorder så bare stå og vente i 2 timer på at juul (et exmpel efter som han bruger lang tid på at bygge) er færdi med at bygge? Det vil jeg fandem få lange løg af at skulle vente i så langtid.

så må han jo bare afvise det for folk vil bare sidde og chill med at bygge så skal de da have lov til det men ved godt juul tager 15 år at bygge men så må han jo bare fjerne det

 

Link til kommentar
Del på andre sites

nu spørger jeg dumt. Lad os sige at der er en som allerede ved der er en hitman Efter ham. 

"Sætter et bygger skilt op" 
så nu skal du fjerne dit hit og miste flere penge end hvad du end vil havde haft fået ved at dræbe mig. 

der ud over jeg jeg Totalt enig med kai Syntes på ingen måde der skal laves sådan en regl. Husk nu folk må jo gerne stjæle din bil selvom den står under et bygger skilt.
den er ikke hellig og det syntes jeg ikke personen skal være heller  

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Sebaak23_ DK skrev:

nu spørger jeg dumt. Lad os sige at der er en som allerede ved der er en hitman Efter ham. 

"Sætter et bygger skilt op" 
så nu skal du fjerne dit hit og miste flere penge end hvad du end vil havde haft fået ved at dræbe mig. 

der ud over jeg jeg Totalt enig med kai Syntes på ingen måde der skal laves sådan en regl. Husk nu folk må jo gerne stjæle din bil selvom den står under et bygger skilt.
den er ikke hellig og det syntes jeg ikke personen skal være heller  

Ja men når man ved der er en hitman efter sig så skal man ikke vare sette det op for at tro at han ikke må skyde ham det er at flygte ind under bygger skilt

Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutter siden, Kai Jensen skrev:

Hvis jeg sætter hit på en og han så glemmer det fordi der er gået 5 minutter må han så stadig ikke bygge? Heller skal han stå og vente på at blive drabte?

så må hitman jo bare skyde ham fordi han kan stædig se at han har hit på ham der bygger 

Link til kommentar
Del på andre sites

Så du vel gerne have at, du mister penge på når folk har bygger skilt oppe? - Du skal betale mere tilbage end ens hit er blevet opkøbt af.

Og det skal ikke være lejemorderens skyld, at folk har Bygger skilt oppe, så han mister penge på det.

 

Tænker ikke at det er nødvendigt at tilføje det.

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Niklas Pedersen skrev:

Man kunne også lave et nyt job som hed "bygger" her kunne man gøre så man ikke var en del af RP. Man kunne gøre så han ikke have våben samt ulovlige genstande, samt biler. Og ikke kan dø? 

Det lyder som et fint job men tro folk vil abuse det på måde som man ikke kan tænke på

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, MarcusDK skrev:

Ja men når man ved der er en hitman efter sig så skal man ikke vare sette det op for at tro at han ikke må skyde ham det er at flygte ind under bygger skilt

ENHVÆR CASE vil lyde sådan her 
"jeg viste da ikke han havde et hit på mig begyndte jo bare at bygge"

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Sebaak23_ DK skrev:

ja men det handler det jo ikke om. det handler om at serveren skal køre så godt som den kan jo mindre cases jo bedre 

ja men folk caller case når de bliver skudt under bygger skilt udenset hvad der sker for nogen staff syntes det samme gider ikke nævne nogen navne for at hænge nogen ud

Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, Kai Jensen skrev:

@MarcusDKsån som jeg ser det her lige nu ser det ud til at du er sur over at folk bliver ved med at sætte hit på dig imens du bygger. Så nu prøver du på at lave et forslag der skaber problemer og fordele for spiller

det er ikke mig der bliver skudt af hit det er også andre der bliver sat hit på hver gang man kan set på den person det er det personer bliver sure over fordi hitman spørg om hits på den samme person igen og igen derfor

Link til kommentar
Del på andre sites

På 23/07/2021 den 8:22 PM , MarcusDK skrev:

Altså jeg syntes at der skal komme en Regel om at hvis folk har Bygger skilt er de safe og ikke kan blive skudt af en lejemorder fordi at en anden person vil gøre ham der bygger sur der er klager over at lejemorder spørg folk om at sette hit på en bestem person for at gøre ham sur og leave det syntes jeg ikke er rigtig fair for folk der går og bygger base, huse eller hvad de vil. Så jeg syntes der skal komme en regel med (Folk må ikke blive skudt under bygger skilt kun hvis man ikke selv ejer propsene eller basen gælder alt med skud også Lejemorder=

SÆT NOGLE FUCKING PUNKTUMMER, JEG ER LIGE ENDT PÅ SKEJBY HOSPIITAL FORDI JEG FALDTE OM AF AT LÆSE DET DER

  • +Rep 2
  • Sjovt 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er jeg dum og alt muligt. Men at lave en Byggerskilt-tool, hvor den sådan  set bare placere en textscreen, men at man så bliver fjernet fra muligheder fra hitman listen? Så ved man at, hvis man dør af en hitman, var det fra før han begyndte at bygge, og det ikke sker igen?

 

Det vil også gøre det nemmere for os staffs at kunne direkte se at personen har byggerskilt i logs.

Redigeret af MRBennetsen✔
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

Altså, ville det ikke bare være nemmere og sige at NLR ikke gælder (KUN FOR HITS)
hvis man er igang med at bygge. Jeg går ud fra det er de 5 minutters pause i er mest træt af.

Byggere giver ikke rigtigt noget til RP Alligevel, de bygger jo bare, så hvorfor overholde NLR i dette tilfælde?

Removehit / "Bygger tool"? lyder kinda wack ihvertfald, ngl.
 

Redigeret af Mike Hansen
  • +Rep 3
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, MRBennetsen✔ skrev:

Nu er jeg dum og alt muligt. Men at lave en Byggerskilt-tool, hvor den sådan  set bare placere en textscreen, men at man så bliver fjernet fra muligheder fra hitman listen? Så ved man at, hvis man dør af en hitman, var det fra før han begyndte at bygge, og det ikke sker igen?

 

Det vil også gøre det nemmere for os staffs at kunne direkte se at personen har byggerskilt i logs.

ja i den stil du siger skriver det 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.