Hop til indhold
Stavox

[Solved] Få det gamle weedsystem tilbage


Jenss
 Del

Message added by Dynn,

Systemet er justeret

Recommended Posts

4 minutter siden, Bims skrev:

+rep

Man kunne eventuelt bruge nogle af de nye modeller til det gamle system. Så er det ikke helt gået tabt.

Så kunne man sætte det op som det gamle system, men beholde design og pakkebordet, tørring osv. så du stadig beholder lidt fra det gamle system.

  • +Rep 1
  • Brugbart 2
Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Monada skrev:

Jeg kan egentlig godt lide det nye system, men hvad jeg ville kunne lide bedre, var at vi fik det gamle tilbage og samtidig beholdte det nye, eller lavede det nye til et andet drug (Jeg har altid godt kunne tænke mig kokain)

Jeg kan godt se ideen med dit forslag, men som Dynn også har nævnt kommer der ikke flere former for drugs ind dsv.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt lide det nye weed system men der er bare ingen grund til at lave det når man skal bruge 1 time ca på at tjene 500k hvis man bare kan lave meth og tjene dobbelt så hurtigt. Så i stedet for at fjerne det nye system ville det være bedre hvis de gjorde så man tjente flere penge på at sælge det.

Redigeret af Kim larsen
  • +Rep 1
  • -Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Kim larsen skrev:

Kan godt lide det nye weed system men der er bare ingen grund til at lave det når man skal bruge 1 time ca på at tjene 500k hvis man bare kan lave meth og tjene dobbelt så hurtigt. Så i stedet for at fjerne det nye system ville det være bedre hvis de gjorde så man tjente flere penge på at sælge det.

hvis man er nok, og laver det effektivt nok vil man sagtens kunne tjene mere end på meth til alle. Det kræver bare dupes, og massere af erfaring. Så hvis man tjente endnu mere, ville dem der har alt klar tjene rigtig meget

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Dynn skrev:

Jeg lytter gerne til feedback på ændringer til det nuværende weedsystem, men det gamle kommer ikke tilbage.

Men man kunne ikke tage det gamle design, lave om på designet og implementere pakkebord, palle og tørrestativ osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Dynn skrev:

wat

Man tager det gamle system med krukker, brusere, jord og seeds. Også tager det med pakke funktionen og at smide det på en palle og smækker sammen med det gamle system ?

 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, Mike Hansen skrev:

Lampe lys område:
Jeg syntes personligt også området lamperne lyser burde ændre til noget større. 
Jeg havde 8 krukker til at stå på et tidspunkt, og jeg skulle bestille 3 lamper til det. Det lyder i sig selv ikke af meget,
men i forhold til min placering, så syntes jeg 3 lamper var alt for meget. Det burde kun havde været nok med 2, siden det lignede at alle stod under de 2 jeg havde.

Du kan sagtens have 1 lampe til at lyse på 4 krukker uden problemer. 

Redigeret af Børge Lund Eriksen
  • +Rep 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Bims skrev:

Fix så man kan begynde at lave weed i selv byggede baser igen. Det er altså forfærdeligt at man er tvunget til at bygge rundt om et eller andet. Rockford har så mange fede muligheder for store baser udover skrænten ved stranden eller storegræsarealer ved Den ensomme villa osv., men så er man begrænset til at kun have printere. Man kunne eventuelt lave en portable hfi-relæ der kan købes på Silkroad.

Du skal bare trække et langt kabel 🙂

Joke til side, god ide mander 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
9 minutter siden, Dynn skrev:

Så indtil videre har jeg fået samlet følgende sammen: 

  • Reducering af vand/benzin-forbrug
  • Justering af salgspriser
  • HFI-relæ på græsområder + andre åbne områder
  • Mindre væskebeholder til Vandura (to i truck), som kan komme igennem alle slags døre.
  • (afventer Metrobil): Sprinter med plads til to store beholdere
  • Døgnleje af weed/methbiler

Andet?

Jeg syntes bare personligt det med at du skal bruge benzin + alt det med at wire  til et HFI-relæg gør det så meget mere besværligt, men ellers virker de ændringer fine 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Jones69 skrev:

Har i fikset det der med ens skærm er helt kneppet når man har en væskebeholder bag i en bil ?

Jeg har forsøgt. Problemet er bare, at jeg er nødt til at ændre collision på væskebeholderen for at den opfører sig normalt. Men så kan den ikke tage imod :Use. Det betyder, at der så ville skulle findes et alternativ til at få dem ud af bilen. F.eks. vha. F2?

  • Brugbart 2
Link til kommentar
Del på andre sites

 

 

4 minutter siden, Dynn skrev:

Jeg har forsøgt. Problemet er bare, at jeg er nødt til at ændre collision på væskebeholderen for at den opfører sig normalt. Men så kan den ikke tage imod :Use. Det betyder, at der så ville skulle findes et alternativ til at få dem ud af bilen. F.eks. vha. F2?

Det ville nok være bedre, ja.

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

På 8/8/2021 den 3:53 PM , Dynn skrev:

HFI-relæ på græsområder + andre åbne områder

 

Ikke bare HFI-relæ på græsområder og andre områder. Fordi så sætter i dem bare tilfældige steder og derved ødelægger flere steder folk normalt har baser. Kan det eventuelt ikke blive ligeså valgfrit som førhen, hvor det er man vil lave weed. Man kunne måske tilføje et “Portable HFI-relæ” til en værdi af ~10.000kr som man selv skal sætte og få strøm til ens weed udstyr.

  • +Rep 2
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, Bims skrev:

 

Ikke bare HFI-relæ på græsområder og andre områder. Fordi så sætter i dem bare tilfældige steder og derved ødelægger flere steder folk normalt har baser. Kan det eventuelt ikke blive ligeså valgfrit som førhen, hvor det er man vil lave weed. Man kunne måske tilføje et “Portable HFI-relæ” til en værdi af ~10.000kr som man selv skal sætte og få strøm til ens weed udstyr.

Hele idéen med de fast-placerede relæer var, at vi forhindrer weedproduktion i methstederne.

  • +Rep 1
  • Brugbart 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.