Hop til indhold
Stavox

[Solved] (Staffklage) - Aske02


Nova0912
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: NovaDK
Staff ingame navn: Aske02
Dit SteamID: STEAM_0:1:468138011
Staff SteamID: STEAM_0:0:217629637
Forklar situationen: jeg køre rundt om et hjørne og kommer til at ramme en kantsten og kommer til at køre op på fårtåget og køre ind i et tre og rammer 2-3 personer. Aske02 vælger at give mig 1,5 dages carban. da aske giver mig carban lyder han rimelig sur. Jeg snakker sødt til ham og spørger hvorfor jeg skal have 1,5 dage. han svare og siger det er fordi han lige har haft fat i en person der jeiner en hel gruppe ned på fårtåget. personen fik pern carban for det. Synes det er en alt for lang stræf at give mig når jeg kun har kørt så få ned. 
Bevis: har godt nok ikke rigtigt noget bevis. 

  • +Rep 2
  • Sjovt 1
  • Dum 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Nova

Jeg tror du har hørt/set noget forkert, men jeg kan lige genopfriske situationen.
Vi står en gruppe på 15-20 personer foran min donations e2 ved butikkerne på rockford. Der er lige kommet en person og hakket 3 mennsker ned ude foran på vejen, han modtog 1.5 dags carban for hans episode. Der går ikke ret langt tid så kommer du ræsende og kører fra din vejbane over i modsatte og drejer så ind i træet der står foran os. Du downer kun 2 personer, men havde der bare manglet 1 træ så have du dræbt 10-15 personer. Jeg vælger at du får carban fordi det du kører ind i en klump af mennesker.

Redigeret af Aske
  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Det Aske har gjort er ikke forkert.

Hvis du vil undgå carban, så kør langtsom forbi steder hvor folk befinder sig, især omkring spawn. Man kan nemt komme til at køre folk ned, hvis ens bil skrider ud, eller hvis man bare får et lagspike eller noget lign.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.