Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Abdi Aziz


Abdi Aziz
 Del

Recommended Posts

In-game navn: Abdi Aziz

SteamIDSTEAM_0:1:100232566

Alder: 18

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

I skal vælge mig, da jeg mener at jeg har styr på færdselsloven, en fornuftig forståelse af jobbet Betjent, tidligere vice rigs - samt meget mere! 
- Jeg elsker et stærkt sammenhold; og vil gøre mit for at det vil blive en fed oplevelse at være betjent.
Det er et stort ansvar, som jeg vil gøre mit for at løfte i politistyrken.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Jeg ønsker at opnå en alletiders oplevelse. Ikke mindst for politibetjentene, men også borgerne. 

Jeg vil gøre mit for, at politistyrken kan blive så realistisk og hygsomt, indenfor rimelighedens grænser.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har været inaktiv i en lang periode, men er nu vendt tilbage, med henblik på at blive.

PFT. for at have læst min ansøgning.

  • +Rep 2
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Bob Johnson skrev:

Kæft det er lang tid siden, min ven!

 

Helt klart +rep til dig, Abdi. Du var bestemt en af de bedste betjente tilbage i 2019, så mon ikke du stadig kan finde ud af at være betjent;)

Shit long time No see!! 
godt at se navnet igen - det var sku gode tider. 👏😁

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Mere end +rep.

 

Jeg kender dig fra tilbage Abdi, og hvis du stadig er den person som dengang kan du tro du får min stemme.

Ikke nok med du var en skide god staff, var du også flink, moden og hvad man ellers kan smide i din vind 🙂

 

Ønsker dig mit bedste af held, håber vi ses før eller siden 🙃

// Donkeh

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

JA hej Abdi Aziz SER DU. efter sidste gang hvor de accepterede nye folk in lavede de systemet om men Dynn har ikke lukket denne tråd inu så derfor kan du stadig ligge op.
de har valgt at gå tilbage til det gamle system 
Forsat god dag

(Dette er en Copy past)

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.