Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]Plys


Plys
 Del

Recommended Posts

In-game navn:  Plys 


SteamID: STEAM_0:0:131154834


Alder: 16


Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:  Fordi jeg gerne vil være en del af det gode sammenhold I har og så vil jeg hjælpe med jer og holde styr på politiet  og jeg er god til at planlægge hvordan man skal komme ind i baserne og fordi jeg er rigtig meget betjent Så derfor vil jeg også gerne hjælpe jer med at få et meget godt politikorps

Jeg er aktiv på radioen og god til at samarbejde og holde hovedet koldt i stressede situationer  og fyre folk i stedet for at tage en snak med den først hvis de ikke forstår den så vil jeg fyre dem  og og fordi jeg vil gerne vil sørge for at der hele tiden kommer nye betjente ind når der er en der ved fyret eller går fra jobbet og så vil jeg lære dem op så de bliver en rigtig god betjent og så vil jeg også lære dem at bruge 10 koder


Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:  jeg vil rigtig gerne skabe et rigtig godt politistyrke og at sørge for at de får nogle realistiske bøders i stedet for en bøde på 25.000 bare fordi de kommer til at f.eks snitte en politibil borgerne og så vil jeg også sørge for at borgerne er glad for at være i byen så de ikke føler sig utryg når alle kriminelle går rundt og skyder og at borgerne de ved at Politiet er her til at hjælpe dem så de kan gå rundt og være bange 



Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg arbejder tirsdag og torsdag fra 08:00 til 14:00  er hjemme ca kl 14:40

  • +Rep 4
  • -Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep 

konstant betjent 

moden spiller

han pjatter ikke rundt og tager det meget seriøst 

med gang hvor jeg har haft lyst til at lave noget seriøst RP er plys altid på

han er ikke en betjent som anholder folk for at snitte en kantsten 

  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

JA hej Plys SER DU. efter sidste gang hvor de accepterede nye folk in lavede de systemet om men Dynn har ikke lukket denne tråd inu så derfor kan du stadig ligge op.
de har valgt at gå tilbage til det gamle system  
Forsat god dag

(Dette er en Copy past besked bare så du ved det)

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.