Hop til indhold
Stavox

[Solved] Definition af trapbase


Recommended Posts

Lige nu, Matti 🐐 skrev:

Det synes jeg hellere ikke, dog så er dette kun et eksempel.

Emoylys grund var; "Det er jo jeres egen skyld, at I går derop".

 

"Det er jo jeres egen skyld, at i går ind i en trapbase" Lol. Sådan kan man jo sige om alle trap-baser så? "Du kunne bare lade vær med at gå derind"

 

argh. Den holder sgu ikke

  • Sødt 1
Link til kommentar
3 timer siden, Emoyly skrev:

Altså det har jeg aldrig sagt (tror jeg da, det lyder ekstremt dumt).

 

Anyways, jeg har tydeligvis ikke kigget ordentligt efter, for jeg havde slet ikke tænkt, at det jeg blev spurgt om, var om det var en trap base. Jeg forholdte mig i situationen udelukkende til om en fading door må være foran en knap, ift. regel 3.3. Havde slet ikke tænkt at man kunne sidde fast der, jeg tænkte mere om det var okay, at der var en smart door foran en knap. Jeg havde ikke tænkt over, at knappen ikke lukker dig ind i basen, men i stedet lader dig komme ud igen.

 

Så kun basen over en Discord skærmdeling, mens jeg var i gang med noget andet, så jeg havde simpelthen bare ikke sat mig ordentligt ind i situationen. Det beklager jeg selvfølgelig meget, og jeg skal selvfølgelig nok sørge for at sætte mig bedre ind i situationen næste gang.

 

Så nej, det må man selvfølgeligt ikke lave. Beklager, det er min fejl

Hey, det er helt okay. Tak for dit svar, i hvert fald. 
Så er alt blevet løst igen. 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.