Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Mikkel


M1IKKEL
 Del

Recommended Posts

In-game navn: Mikkel

SteamID: STEAM_0:0:587941247

Alder: 15 år

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Fordi jeg gerne ville ville skabe et godt kammeratskab med alle i ledelsen så man kan få skabt den bedst mulige politi styrke og et godt rp.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: Det jeg ville opnå som Vicerigspolitichef er at få en skabt en politistyrke som kan finde ud af at være betjent Fx man betaler sine bøder hvis man køre for hurtig som betjent, men at man heller ikke flygter som betjent for at undgå at betale en bøde, og at der skal være plads til alle.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: nej.

  • +Rep 3
  • -Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

På 17/07/2021 den 3:13 AM , Sunix skrev:

Man behøver ikke være populær for at blive rigs. Bare fordi du ik kender ham, betyder det ikke andre heller ik gør. Jeg ved f.eks. knap nok heller ik hvem du er buddyyy

Korrekt. Ham bare ikke set noget til ham overhovedet

  • +Rep 1
  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Godaften @Mikkelll.

 

Udfra, hvad jeg kan læse fra din ansøgning, virker det til at du er sådan en dejlig friendly type, som gerne vil RP.
Derfor mener jeg personligt, at du burde være inde allerede nu. Dog har jeg ikke set dig ingame før... som aldrig nogensinde,
men som @Sunixskrev, så skal du ikke være populær for at være god.

 

Jeg giver dig et stort dejligt +REP og håber på, at du bliver Vicerigspolitichef en skønne dag.

 

 

Du må ellers fortsætte en god aften, Knækbrød!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

JA hej Mikkel SER DU. efter sidste gang hvor de accepterede nye folk in lavede de systemet om men Dynn har ikke lukket denne tråd inu så derfor kan du stadig ligge op.
de har valgt at gå tilbage til det gamle system 
Forsat god dag

(Dette er en Copy past)

  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.