Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unban


Ra1fi💧

Recommended Posts

In-game navn:killer dog #1
SteamID: STEAM_0:0:1027287
Ban Reason:prop
Hvem har banned dig?:der står kun steam id
Hvorfor skal du unbannes?: det var første gang jeg var inde og jeg blev banet fordi jeg spwanede en prop og jeg hviste ikke hvordan jeg skulle slette den. Og jeg fik heller ikke besked på at slette den. Han sagde du for pb. Og nu ved jeg godt at jeg gjorde noget forkert fordi jeg har læst reglerne.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

ja du har rat men held aæhrli kan du ikke ikke se at jeg bar vil in og spile med mine vener jeg lavede en dum ting og så får jeg ban syns du at det er fær?

 

vis jeg bar var in på f... severn op ville jeg ikke skrive liggen nu få at få un ban vel???

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, killer dog #1 said:

ja du har rat men held aæhrli kan du ikke ikke se at jeg bar vil in og spile med mine vener jeg lavede en dum ting og så får jeg ban syns du at det er fær?

 

vis jeg bar var in på f... severn op ville jeg ikke skrive liggen nu få at få un ban vel???

 

problemet er at staffen der banned dig er her ikke mere så derfor ved jeg ikke hvor slemt det du gjord er. Det lyder bare lidt til at du lyver i de forskellige ting. Jeg prøver bare at skabe et over blik over sagen. Du fuckede den jo tydeligvis op før da du fik permbann fordi det for man jo ikke forsjov. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Siger bare jeg har aldrig banned en person uden af sige de skulle fjerne deres props, hvis det er prop push så får du instant perm ban så enten har du prop pushed ellers har du ikke fjernet propen og været flabbet måske da jeg har sagt det til dig. 



Mvh:MagnusBD

Link til kommentar
Del på andre sites

10 hours ago, Asien#OP said:

men hvis du kigger efter kan du se han har skrevet ar han viste godt det var forkert efter han har læst reglerne. :)

 

Ja det er fint men så skriv det istedet for det du skrev for hvor jeg jo skrev: "hvordan ved jeg at det ikke kommer til at ske igen?".

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.