Hop til indhold
Stavox

[Solved] Slette regle som gøre at du må kører andre ned


GuyDK
 Del

Recommended Posts

jeg synse at det mærkligt at der er en regle som at det er tilladt at køre andre ned bare fordi de skylder eller har skudt efter dem for af hvad jeg ved så står rp for RolePlay og så vidt jeg ved så ville du hellere andre kører andre ned som politi eller borger osv. bare fordi de skylder efter dig det nu fucking mærkligt for i min øje er det den mest mærklig regle i nogensind har lavet sin 2018

 

-GuyDK

Redigeret af GuyDK
  • Dum 3
Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, GuyDK skrev:

jeg synse at det mærkligt at der er en regle som at det er tilladt at køre andre ned bare fordi de skylder eller har skudt efter dem for af hvad jeg ved så står rp for RolePlay og så vidt jeg ved så ville du hellere andre kører andre ned som politi eller borger osv. bare fordi de skylder efter dig det nu fucking mærkligt for i min øje er det den mest mærklig regle i nogensind har lavet sin 2018

 

-GuyDK

Er sku ked af at skuffe dig, men det er ikke en regel der siger at man godt må.
Derudover en tidligere regel som sagde at man ikke måtte, der nu er blevet fjernet.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, BareMaxx skrev:

Det giver da fin mening at man vil bruge sin bil som våben i forskellige situationer? Hellere bruge sin bil irl mod nogen der skyder efter dig, i stedet for at bruge dine hænder?

ja men det giver jo overhovedt ikke meningen at man som politi må køre folk ned det går jo imod det de står for

 

  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.