Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bormester og PET agent


Po_
 Del

Message added by Dynn,

Michael laver en bedre løsning siger han.

Recommended Posts

Hey po kan godt se det vil være en rigtig god uden me. Hvad jeg syns er at det vil jo være lidt avligt vis folk bare sætter hit på bomestern 24/7 fordi de gane vil værer bomester og hvad jeg tinger på vis denne ide kommer til og ske så kun man gøre sådan at man skal have en god nok grund til og sætte et hit 

Redigeret af Coolboy
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Coolboy skrev:

Hey op kan godt se det vil være en rigtig god uden me. Hvad jeg syns er at det vil jo være lidt avligt vis folk bare sætter hit på bomestern 24/7 fordi de gane vil værer bomester og hvad jeg tinger på vis denne ide kommer til og ske så kun man gøre sådan at man skal have en god nok grund til og sætte et hit 

Mange tak for dit input og kan også sagtens se hvad du menner og ja det ville da være træls borgmesteren hele tiden bliver dræbt så man ikke kan købe licens. 
 

 

tror måske man kan løse ved der ikke kan sættes hit på borgmesteren den første halve time eller sådan noget

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 09/07/2021 den 10:17 AM , Po_ skrev:

halløj der ude.

 

Jeg synes måske det kunne være en fed ændring at hvis borgmesteren dør grundet et hit at han så ville miste sit job og blive borger igen: Jeg synes nemlig at det ofte er en person som spiller som borgmester en hel dag plus at dette ville gøre at PET agenter har en mere betydningsfuld opgave 

 

En anden lille ting som kunne gøre det federe at spille som PET agent ville være hvis at de penge borgmesteren tjente på licens kom ind i en bank boks lignede ting (dette kunne være et penge skab på borgmester kontoret) hvor borgmesteren kan styre fra hans app hvor mange procent af profitten PET agenterne skulle modtage for deres arbejde

 

ved at gøre så borgmesteren kan mistede sit job ville gøre at han har mere brug for PET agente og ved at de for en lille del af profitten ville det nok gøre det sjover at spille som PET agent 

 

altså det var bare en tanke jeg fik imens jeg var på arbejde men ville elske at høre jeres inputs     

jeg synes også det lyder fedt men hvis vi nu ser på hvis nu borgmesteren blev rdmet, så skulle staffs jo kikke på hvem der blev borgmester, skulle den der blev rdmet så få jobbet igen? skal personen der blev borgmester efter den anden døde så få sit job fjernet.... det kommer til at skabe nogle problemer og uligheder.

 

1 time siden, Po_ skrev:

Mange tak for dit input og kan også sagtens se hvad du menner og ja det ville da være træls borgmesteren hele tiden bliver dræbt så man ikke kan købe licens. 
 

 

tror måske man kan løse ved der ikke kan sættes hit på borgmesteren den første halve time eller sådan noget

Jeg kan også godt lide ideen med kun 1 hit per halve time da selve "straffen" for at dø ville være meget fed. 

  • Brugbart 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, Banana skrev:

jeg synes også det lyder fedt men hvis vi nu ser på hvis nu borgmesteren blev rdmet, så skulle staffs jo kikke på hvem der blev borgmester, skulle den der blev rdmet så få jobbet igen? skal personen der blev borgmester efter den anden døde så få sit job fjernet.... det kommer til at skabe nogle problemer og uligheder.

bare lav en cooldown på næste job vote, når borgmesteren dør

Link til kommentar
Del på andre sites

58 minutter siden, Banana skrev:
På 9/7/2021 den 10:17 AM , Po_ skrev:

jeg synes også det lyder fedt men hvis vi nu ser på hvis nu borgmesteren blev rdmet, så skulle staffs jo kikke på hvem der blev borgmester, skulle den der blev rdmet så få jobbet igen? skal personen der blev borgmester efter den anden døde så få sit job fjernet.... det kommer til at skabe nogle problemer og uligheder.

Jeg kan godt se hvad du menner men; når man bliver dræbt af en hitman for man jo den der lille besked om at man blev dræbt i et aktivt hit, tænker at det er det eneste tidspunkt man mister jobbet: så for at en borgmester mister sit job skal han dø i et aktivt hit

 

personligt tænkte jeg ikke at borgmesteren ville miste sit job hvis han fx bliv cdm’et eller rdm’et 

 

Mange tak for dit indput😘🥴 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 6 months later...

Bliver det ikke lidt problematisk med et pengeskab til borgmesteren? De er sjældent på kontoret, så det vil være for let at tilgå boksen uden den er beskyttet. Selvfølgelig kan der laves noget cooldown fra lockpick til man får pengene udbetalt, men gør stadig en stor del af indbruddet for let.

  • +Rep 1
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.