Hop til indhold
Stavox

Gang penge systemet


Anders Buch
 Del

Recommended Posts

  • 4 months later...

Hej Anders Buch

Nu har mig og min ven været i gang et stykke tid med gang posteren hvad vi lage mærk til altså nu kan vi være forket det har kun være over et par dage så fik en meget lille del af pengene uden gang computeren men da vi så tænk over den prøvet vi at sætte den op og der fik vi en helt del penge jeg tror ikke der er en vej uden om at du skal have sat den op dog er jeg ikke helt sikker på om du må lave en E2 der kan tag pengene ud for dig og hvis du må det så ved jeg heller ikke om det er muligt men det vil da være forsøgt værd hvis man må. Men ellers er der ikke rigtig andet for end at i må have en gang computer og tag pengene ud en gang i mellem manulet.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 5/7/2021 den 9:52 AM , Anders Buch skrev:

Heyy derude

 

Som nogen nok har lagt mærke til, har jeg spurgt en del ind til det nye system de sidste par dage.

 

Ville bare høre om gang pc’en altid vil være den eneste indtjenings mulighed eller om der måske kunne blive implementeret nogle flere tiltag så man ikke bare sidder i et rum flere dage i streg og tapper løs. 
 

Jeg ville personligt gerne have gang posterne med ind over så de giver en procent del eller lign så det går lidt hurtigere men selvfølgelig ikke urealistisk meget.


Det ville i min optik også vække posterne til live igen da det ikke virker til at mange bruger dem så meget i disse tider

 

Hvad tænker i? 
 

 

Enig

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.