Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ændring af Methlokation


Jenss
 Del

Recommended Posts

Utrolig fed ide, som også kunne være interesserende.

 

Som du også siger er der utroligt mørkt, og maskinerne er generelt dårligt placeret, jeg er heller ikke fan af ideen med en elevator, i et meth sted. Det giver dem som raider en alt for stor fordel, de kan stå og vente på at folk kommer op med en palle, også skyde den. Den kan selvfølgelig også bruges fra ham som defender perspektiv, da dem som raider aner ikke hvad de kommer ned til. Men jeg tænker en form for trappe eller noget lignende, hvor der hele tiden er mulighed for gå-gang både op og ned.

 

Hvis ikke dette er muligt, vil biografen, bunkeren eller en af villaerne være et godt bud. 

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

rockford maped har normalt en trappe ved club catalyst jeg syntes det helt klart er en god ide at skifte den elevator ud med trappen igen men kan også lidt se hvorfor det blev lavet om den gang (nu gætter jeg bare) men det kan måske være for at kunne gøre pd støre den gang hvor de adde sten hakke på rockford eller vil jeg tro det var for at hjælpe lidt med fpsen lige der omkring fordi jeg kan huske der hvor meth kom og det gamle weed var en ting var der et godt stykke fps drop lige der omkring fordi folk også hade de der weed base oppe på bygningerne men nu hvor weed man næsten er nød til at bygge det i et hus bure det ikke være et problem mere så  men eller syntes jeg den med den ensomme villa er en super god ide og håber @Dynn eller @Emoyly lige tjækker din ide ud 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.