Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]Anders Buch


 Del

Recommended Posts

+rep

Det jo Anders Buch, han er mester rigspoliti. Tidligere vicerigs, samt staff. God fyr, altid i godt humør. Der sgu ikke noget at komme efter, Anders kommer ind og er autoritet for hele serveren på 5 minutter.

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+REP 

Du virker sku som en flink og kompetent gut.
Så er du også en gammel spiller som har været i styrken mange gange før og ikke mindst vicerigs.

Dog er du kommet ind på det seneste og der kan stadig været et ? omkring hvor aktiv du vil være.
Men hvis du holder din aktivitet, din fortsat gode rp og dit gode humør, er jeg slet ikke i tvivl om at du kommer ind.

Held og lykke

  • Brugbart 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, ᴊᴇɴꜱꜱ skrev:

+REP 

Du virker sku som en flink og kompetent gut.
Så er du også en gammel spiller som har været i styrken mange gange før og ikke mindst vicerigs.

Dog er du kommet ind på det seneste og der kan stadig været et ? omkring hvor aktiv du vil være.
Men hvis du holder din aktivitet, din fortsat gode rp og dit gode humør, er jeg slet ikke i tvivl om at du kommer ind.

Held og lykke

Jeg vil til hver en tid hellere have en skide dygtigt Vicerigs inde når han har tid, end en elendig Vicerigs som altid har tid.

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 6/7/2021 den 10:17 AM , ᴊᴇɴꜱꜱ skrev:

Dog er du kommet ind på det seneste og der kan stadig været et ? omkring hvor aktiv du vil være.

I forhold til aktiviteten, kommer det helt an på mit arbejde da jeg har en del lukkevagter eller generelt skæve arbejdstider.

 

Men vil selfølgelig gøre hvad jeg kan for at vise at det er mig der skal ind i styrken da jeg udføre et ganske godt stykke arbejde når jeg så er tilstede 👍

Link til kommentar
Del på andre sites

Godmorgen @Anders Buch.

 

Anders... hvor skal jeg dog starte? Du er en skide flink mand, som gerne vil lave lidt RP 🙂 Du har tidligere været vicerigspolitichef og klarede det faktisk skide godt. Dog lidt ærgerligt, at du valgte at quit. Men dejligt at se, at du er tilbage. Det glæder mig og mange andre. 

 

Anders, du har jo som sagt været tidligere vicerigspolitichef, og kender forhåbentlig derfor til reglerne inde for politijobbet... derfor synes jeg 100%, at du er den mest egnede som har ansøgt. No offensive til de andre, men siden du har været det før, og du altid har taget det seriøst, så er du jo den bedste.

 

Jeg giver dig derfor, et stort fedt +REP på din dejlige lækre ansøgning, som er dejlig fyldig.

 

 

Du må ellers fortsætte en god dejlig sommerdag.

- Knækbrød

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.