Hop til indhold
Stavox

[Solved] Borgmester Jobbet


Knækbrød
 Del

Recommended Posts

Godeftermiddag.

 

Jeg har igen, lagt mærke til at man som Borgmester, stadigvæk kan eftersøge folk. 

Udover det, så kan man sgu også svarer folk i /svar (112).

 

Synes dette burde fjernes, da det går ind under Politiet. Ved dog ikke, om Borgmester-jobbet

er lavet ligesom Politi, bare med mindre fordele? 

 

Men, det kan misbruges af Borgmesteren til, de forskellige ting. Fx hvis man snakker på en

gangdiscord med sit gang, så kan de counter-raid ved en base, som er i gang med, at blive raided.


Der kan selvfølgelig også ske andre ting. 

 

 

Kom gerne med feedback omkring forslaget.

 

Fortsæt god dag, Kenazo

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, Kenazo skrev:

Jeg har igen, lagt mærke til at man som Borgmester, stadigvæk kan eftersøge folk. 

1BwahDb.png'

 

22 timer siden, Kenazo skrev:

Men, det kan misbruges af Borgmesteren til, de forskellige ting. Fx hvis man snakker på en

gangdiscord med sit gang, så kan de counter-raid ved en base, som er i gang med, at blive raided.

Giver ingen mening....

 

 

Borgmesteren kan /warrant, hvilket jeg tænker er en fejl. /wanted har Borgmesteren ikke kunne i lang tid.

Borgmesteren og PET burde dog kunne eftersøge folk, det er ærgeligt at se politiet være efter borgmesteren og P.E.T, de burde kunne arbejde sammen.

Redigeret af Xean -.-
  • Brugbart 2
Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Xean -.- skrev:

1BwahDb.png'

 

Giver ingen mening....

 

 

Borgmesteren kan /warrant, hvilket jeg tænker er en fejl. /wanted har Borgmesteren ikke kunne i lang tid.

Borgmesteren og PET burde dog kunne eftersøge folk, det er ærgeligt at se politiet være efter borgmesteren og P.E.T, de burde kunne arbejde sammen.

Mener faktisk borgmesteren kan bruge /unwanted hvilket er dumt. 

Hvis han modtager en fartbøde kan han bare unwante sig selv

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 6 months later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.