Hop til indhold
Stavox

Nye weed system


Lympticc
 Del

Recommended Posts

Hvad synes i om det nye weed system? Kunne i bedre li' det gamle eller synes i det nye er federe?

Jeg synes personligt at det gamle var bedre, dog synes jeg det nye er flottere og bedre lavet.

Smid gerne jeres mening under!

  • +Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er faktisk stor fan af at man skal arbejde mere for at lave weed nu. Det gamle gav aldrig rigtigt mening i mit hoved når man kunne løbe fra højre til venstre engang og høste nogle kilo også sælge til det.

 

Dog vil jeg sige at det nye system kan være forvirrende i starten jeg fik det forklaret det af Dynn da jeg skulle prøve det. Dog er der allerede lavet en guide til hvordan man kan lave det. Jeg vil foreslå at lave 2(måske 3) personer sammen så kan i dele opgaverne op så 1 planter og høster, 1 pakker og tørre, og muligvis sidste kan hente vand og benzin.

  • +Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Synes det nye er sjovere fordi der er mere man skal tænke på, og man skal gøre mere for det. Det er lidt træls med væskebeholdere tho, hvis de ikke kan komme ind i huset og man skal fylde dem rimelig tit. Føler også at det er en større investering nu, men det giver gode penge.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.